CBR500R 2019
CBR500R
UŽ DNES SI VYBERTE TYP JAZDCA,
KTORÝM SA CHCETE ZAJTRA STAŤ
Už dnes si vyberte typ jazdca, ktorým sa chcete zajtra stať. Vďaka novému agresívnemu vzhľadu a nárastu výkonu v nižších otáčkach vás model CBR500R zbaví akýchkoľvek obmedzení. A možno na ňom jazdiť aj s oprávnením skupiny A2.
ZVUK SLOBODY
Vytočte dvojvalcový motor z voľnobehu do vyšších otáčok. Započúvajte sa do jedinečného a pôsobivého agresívneho revu motocykla. Zhlboka sa nadýchnite. Cesta patrí vám.
RÝDZI ŠPORTOVÝ ŠTÝL
Inšpirované modelom Fireblade.
Model CBR500R sa inšpiroval športovým vplyvom motocykla CBR1000RR Fireblade. Súčasťou ostrejších, agresívnejších línií sú aj jedinečné aerodynamické krídelká. Pohľad z kokpitu vpred je čisto športový s riadidlami umiestnenými pod horným mostíkom a inverzným LCD panelom. Palivová nádrž má inovatívny dizajn, ktorý súčasne zvyšuje kapacitu (na zaistenie dlhšieho dojazdu) a optimalizuje rozmery.
IDEME VPRED
Výkon dvojvalca.
Model CBR500R sa vyznačuje dvojvalcovým motorom, ktorý vám ponúka bezkonkurenčný výkon. Nebudete si musieť vyberať medzi motocyklom s bleskovým zrýchlením a motocyklom, ktorý vás vezme na vzrušujúcu jazdu pomocou vyladenej šesťstupňovej prevodovky. Model CBR500R vám ponúka oboje. V tom spočíva jedinečnosť slobody.
A rovnako ako jeho väčší príbuzný CBR má antihoppingovú spojku, ktorá uľahčuje radenie hore a bráni zablokovaniu zadného kolesa pri podraďovaní. Aby ste si mohli vychutnať ešte športovejšiu jazdu, krútiaci moment sa zvýšil o 3 až 4 percentá pri nízkych až stredných otáčkach v rozmedzí 3 000 až 7 000 ot./min.
ÚPLNÁ VÝBAVA
A ste pripravení vyraziť na cestu.
Motocykel CBR500R je vybavený novým LCD prístrojovým panelom s inverzným zobrazením, ukazovateľom zaradeného prevodového stupňa. Pri jazde v náročných podmienkach sa riadidlá upevnia pod horným mostíkom, vďaka čomu získate optimálnu kontrolu. 41 mm teleskopická vidlica umožňuje nastaviť predpätie pružiny. Platí to aj o novom zadnom zavesení kolesa Pro-Link s tlmičom Monoshock. Úplné LED osvetlenie (vrátane smeroviek) stroj dokonale dopĺňa. Pripraviť sa! Pozor! ŠTART!
CBR500R: ZBLÍZKA
DVOJVALCOVÝ MOTOR
Kvapalinou chladený osemventilový radový dvojvalec dodáva výkon 35 kW pri 8 600 ot./min, preto vám postačí vodičské oprávnenie skupiny A2, pričom maximálny krútiaci moment je 43 Nm pri 6 500 ot./min. Upravené vačkové hriadele a zdvih ventilov zvyšujú nízky a stredný rozsah krútiaceho momentu na intenzívnejšie zrýchlenie, pričom nové nastavenie uprednostňuje odozvu vo vysokých otáčkach motora.
DNA FIREBLADE
Vnútorné rozmery trojuholníkových častí kľukového hriadeľa, hlavného hriadeľa a predlohového hriadeľa sú veľmi podobné rozmerom modelu CBR1000RR Fireblade a veľká časť vnútornej štruktúry motora a konštrukcie je prevzatá priamo zo štvorvalcového motora.
POZNÁMKA K VÝFUKU
Prepracovaná komora nasávania vzduchu motora optimalizuje proces vstrekovania paliva PGM-FI a nový výfukový systém sa plynov zbavuje rýchlo a efektívne. Vnútorná komora tlmiča výfuku je zostrojená tak, aby ponúkla lepšiu účinnosť, zároveň však bola vyladená tak, aby jazde dodávala ostrý a inšpiratívny charakter.
LED OSVETLENIE
Umiestnenie svetlometov a predných smeroviek dodáva modelu CBR500R športový a moderný vzhľad. Motocykel je vybavený plným LED osvetlením, ktoré optimalizuje účinnosť a menej zaťažuje motor.
KONŠTRUKCIA S ŤAŽISKOM UMIESTNENÝM V STREDE
Motocykel CBR500R je skonštruovaný na základe konceptu centralizácie hmotnosti. Ťažšie diely motocykla, vrátane motora, sú umiestnené čo najbližšie k ťažisku stroja, čo výrazne uľahčuje riadenie aj ovládanie.
SVETELNÁ SIGNALIZÁCIA PRI NÚDZOVOM BRZDENÍ
Technológia signalizácie pri núdzovom zastavení modelu CBR500R vás chráni, keď musíte nečakane siahnuť na brzdu. Systém zistí náhle brzdenie a automaticky aktivuje predné a zadné výstražné svetlá, ktoré blikaním upozornia všetky vozidlá v blízkosti.
- Technické údaje - PODROBNOSTI O VAŠOM MOTOCYKLI
Motor | |
---|---|
Vrtánie × zdvih (mm) | 67 mm x 66,8 mm |
Príprava zmesi | Elektronické vstrekovanie paliva PGM-FI |
Kompresný pomer | 10,7 : 1 |
CO2 Emissions (g/km) | 80 g/km |
Zdvihový objem motora (ccm) | 471 cm3 |
Typ motora | Kvapalinou chladený štvortaktný radový dvojvalec |
Max. výkon | 35 kW pri 8 600 otáčkach (95/1/EC) |
Max. krútiaci moment | 43 Nm pri 6500 ot. za min. |
Štartér | Elektrický |
Vrtánie sacieho hrdla | 34 |
Kolesá | |
---|---|
ABS System | 2-kanálové s ABS |
Predné brzdy | 320-mm vlnitý kotúč, dvojpiestikový strmeň, ABS |
Zadné brzdy | 240-mm vlnitý kotúč, jednopiestikový strmeň, ABS |
Predné zavesenie | Predná teleskopická vidlica 41mm s nastavením predpätia |
Zadné zavesenie | Prolink s jedným tlmičom s 5 úrovňami nastavenia tuhosti, kyvné rameno zo štyroch oceľových profilov |
Predné pneumatiky | 120/70ZR-17M/C |
Rozmer zadnej pneumatiky | 160/60ZR-17M/C |
Predné kolesá | Viaclúčové z tlakovo liateho hliníka |
Zadné kolesá | Viaclúčové z tlakovo liateho hliníka |
Rozmery a hmotnosti | |
---|---|
Kapacita akumulátora (V – Ah) | 12v 7.4Ah |
Uhol sklonu | 25.5° |
Rozmery (D × Š × V) (mm) | 2 080 mm x 750 mm x 1 145 mm |
Typ rámu | Oceľový rám |
Objem palivovej nádrže (l) | 17,1 l |
Spotreba paliva | 3,5 l/100 km (režim WMTC) |
Svetlá výška (mm) | 130 mm |
Pohotovostná hmotnosť (kg) | 192 kg |
Výška sedadla (mm) | 785 mm |
Závlek (mm) | 102 mm |
Rázvor (mm) | 1 410 mm |
Prevodovka | |
---|---|
Spojka | Mokrá lamelová spojka |
Koncový prevod | Reťaz |
Prevodovka | 6-stupňová manuálna |
Typ prevodovky | 6-stupňová manuálna |
Prístroje a elektronika | |
---|---|
Svetlomety | LED |
Prístroje | Digitálne prístroje |
Zadné svetlo | LED |