Crossrunner VFR800X
VFR800X Crossrunner Nájdite svoj únik
OSLOBOĎTE SA
Nechajte dopravné zápchy ďaleko za sebou a užívajte si slobodné serpentíny s úplne novým modelom VFR800X Crossrunner.
VZRUŠUJÚCI VÝKON
Športový a dobrodružný štýl sa spojil so vzrušujúcim výkonom 4-valcového véčka a spolu vytvorili jedinečne všestranný stroj.
NÁJDITE SVOJ ÚNIK
Uniknite z mesta.
Nový VFR800X Crossrunner vás oslobodí. Tento motocykel používa rovnaký podvozok ako model VFR800F, no vyznačuje sa športovo-dobrodružným štýlom, má silný motor V4-VTEC a dlhšie zdvihy odpruženia. Tiež má množstvo praktických funkcií, ako napríklad predné aj zadné osvetlenie, ktoré používa len LED svetlá, vyhrievané rukoväte s 5 nastaveniami alebo upraviteľnú výšku sedadla. Systém kontroly trakcie Honda Selectable Torque Control (HSTC) a protiblokovací brzdový systém (ABS) poskytujú viac istoty v náročných jazdných podmienkach.
ZVÝŠENIE SPOĽAHLIVOSTI
Model VFR800X Crossrunner je navrhnutý tak, aby zvládol akékoľvek podmienky na ceste. Preto jeho športovo-dobrodružný dizajn vystavuje na obdiv motor V4-VTEC aj dvojitý hliníkový rám. Dlhšie zdvihy odpruženia vpredu aj vzadu spríjemňujú jazdu po asfalte, kým vzpriamená jazdná poloha a široké riadidlá poskytujú mimoriadne presné reakcie na zatáčanie a svižné riadenie od vášho domu až do horského sedla. Tiež je navrhnutý na dlhé jazdy – vďaka nastaviteľnej výške sedadla na 815 mm alebo 835 mm pre optimálne pohodlie.
Plynulé ovládanie
Vývojom technológie, vďaka ktorej je vaša jazda jednoducho očarujúca, sme strávili celé roky. A veríme, že lepšie vnímanie vozovky by sa malo kombinovať s lepším ovládaním.
LED svetlá
Výrazné čelné svetlo modelu VFR800X Crossrunner v tvare písmena X používa jasné biele LED diódy pre lepšiu viditeľnosť a silnejší svetelný lúč. Tento jedinečný dizajn v kombinácii so zadným LED osvetlením znižuje odber energie z motora.
Systém voliteľnej kontroly krútiaceho momentu Honda (HSTC)
Systém kontroly trakcie Honda Selectable Torque Control (HSTC) pozorne monitoruje trakciu zadného kolesa a pomocou plynulého riadenia motora zabezpečuje zachovanie priľnavosti pneumatiky na klzkej vozovke. Obsahuje tri režimy, ktoré nastavíte na riadidlách a zobrazia sa na obrazovke LCD prístrojového panela.
ZBLÍZKA
Sila uniknúť
Kvapalinou chladený 16-valcový motor V4-VTEC s uhlom 90°, dvojitým rozvodom OHC a objemom 782 cm3 generuje vyšší krútiaci moment v nízkych a stredných otáčkach, ako aj vyšší maximálny výkon. Systém elektronicky riadeného premenlivého časovania a zdvihu ventilov (VTEC) používa jeden pár nasávacích/výfukových ventilov pre každý valec pri nízkych otáčkach a pri zvýšení otáčok prejde na štyri.
Zostaňte informovaní
Prístrojová doska LCD používa kontrastné zobrazenie na bielom LED podsvietení. Na prístrojovej doske nájdete tachometer, otáčkomer a aj indikátor zaradeného prevodového stupňa, indikátor spotreby paliva a dojazdu, hodiny, ukazovateľ teploty okolia a dva merače prejdenej vzdialenosti.
Viac pohodlia
43 mm vidlica so systémom Honda Multi-Action System (HMAS) využíva posun osi 131 mm a prináša plynulé nastavenie predpätia pružín a nastavenie tlmenia pri spätnom pohybe. Pneumatický zadný tlmič so systémom HMAS využíva prepákovanie Pro-Link a ľahké hliníkové kyvné rameno Pro-arm.
Optimálny záber
Štýlové duté hliníkové kolesá vyrábané pomocou presného tlakového odlievania (FDC) používajú 120/70 a 180/55 predné a zadné pneumatiky pre maximálnu priľnavosť a vnímanie vozovky v zákrutách.
Buďte pripravení
VFR800X Crossrunner je motocykel pre všetky ročné obdobia. Obsahuje vyhrievané rukoväte s 5 nastaveniami vrátane indikátora na prístrojovej doske na použitie v rôznych podmienkach.
Úplná istota
Dva predné 310 mm kotúče uchopujú radiálne nainštalované dvojpiestikové brzdové strmene. Brzdenie riadi protiblokovací brzdový systém (ABS) od spoločnosti Honda, ktorý zabezpečí konzistentnú brzdnú silu aj na klzkej vozovke.
Všestranný výkon
Motor V4-VTEC vytvára viac krútiaceho momentu a výkonu, Vyznačuje sa charakteristickou svižnosťou a jedinečným, vzrušujúcim zvukom pri vyšších otáčkach vďaka výfuku s konfiguráciou 4-2-1-1.
Všetky stroje sú uložené v prepracovanom ráme modelu VFR800F vrátane 43 mm teleskopickej vidlice so systémom Honda Multi-Action System (HMAS) s rozsahom pohybu 131 mm a plynulým nastavením predpätia pružín. V kombinácii s pneumatickým zadným tlmičom získate silný a všestranný dobrodružno-športový stroj, ktorý spája univerzálnu praktickosť so špecializovaným výkonom.