NC750X
NC750X Odvážny a nebojácny
NC750X s novým dizajnom a vylepšenými funkciami výkonnosti. Tento motocykel s vylepšeným motorom s objemom 750 cm3, vysokými zdvihmi odpruženia a pohodlnou dvojspojkovou prevodovkou má všetko, čo potrebujete na nebojácnu jazdu za dobrodružstvom.
Dobrodružstvo je stav mysle
Čo vás čaká na ceste? Čo je za rohom? Za kopcom? Buďte zvedavý a zvyšok za vás zvládne NC750X.
Svet na vás čaká
NC750X vám pomôže preskúmať nepoznané.
NC750X má kompaktný robustný dizajn a výkonnostné funkcie, s ktorými sa môžete vydať na výpravy v pohodlí a štýlovo. Vďaka vzpriamenej jazdnej pozícii pre dokonalú viditeľnosť, svižnému riadeniu a vysokému krútiacemu momentu je dokonalým spoločníkom nech idete kamkoľvek. A s pôsobivou spotrebou paliva vrátane plnenia emisných noriem Euro 4 (emisie C02 na úrovni 81 g/km) sa do cieľa navyše dostanete maximálne efektívne.
FUNKCIE
Model NC750X je vybavený funkciami, ktoré vylepšia vašu jazdu.
Honda Selectable Torque Control (HSTC)
Systém HSTC prináša dve úrovne kontroly trakcie a ponúka vám dve možnosti: 1. úroveň umožňuje určité pretáčanie zadného kolesa na štrku alebo nespevnených tratiach, 2. úroveň vám dodá väčšiu istotu na klzkých cestách.
Vynovená kapotáž
NC750X má drsný nový vzhľad, vylepšený dizajn predných a zadných krytov a lepšiu ochranu pred vetrom. Dokonalý na výlety.
Predný svetlomet a zadné svetlá LED
Oslnivý nový predný svetlomet a zadné svetlá LED motocykla NC750X nebojácne prebodávajú nočnú tmu. Ale nie je to len o štýle – zaručujú, že vás na ceste bude dobre vidieť a že budete lepšie vidieť aj vy.
Silný výfuk
Model NC750X je vybavený menším ľahším tlmičom v tvare šesťuholníka a krytom tlmiča. Vyzerá elegantne a reve ako beštia. (Emisie C02 na úrovni 81g/km.)
Nastavenie predpätia pružín
Jazdíte si sami po meste alebo odchádzate na víkend aj s batožinou? Upravte zadné odpruženie pomocou nástroja na nastavenie predpätia podľa toho, kam sa na motocykli NC750X chystáte, pre dokonalé pohodlie.
Úmerné tlmenie
Predné vidlice sú vybavené technológiou úmerného tlmenia, ktoré využíva dvojité zahnuté ventily Showa – to znamená, že odpruženie motocykla NC750X sa neuveriteľne rýchlo prispôsobí novým podmienkam na ceste a navyše sa tým zvyšuje stabilita pri brzdení.
Vlnité kotúče
NC750X nenápadne posúva športový dizajn na novú úroveň vďaka novému vzhľadu predných a zadných brzdových strmeňov.
Väčší predný veterný štít
NC750X má väčší veterný štít, ktorý znižuje pocit únavy pri dlhej jazde pri vysokej rýchlosti.
Plynulé radenie
Pohodlne prechádzajte mestskou dopravou vďaka vylepšenému systému prevodovky motocykla NC750X ktorý zaručuje ľahšie a plynulejšie preraďovanie v celom pásme otáčok.
Šikovný ukladací priestor
Uložte si celotvárovú prilbu do úložného priestoru motocykla NC750X. Vďaka 22 litrovému objemu je v ňom kopec miesta na malé predmety, ktoré by ste mohli pri jazde mestom potrebovať. Na veku sa nachádzajú odolné externé nosiče – užitočné na upevnenie kufra na nádrž.
MULTIFUNKČNÝ LCD DISPLEJ
Oživte panel prístrojov motocykla NC750X žiarivými farbami, ktoré reagujú na jazdu.
Okrem bežných informácií, ako je spotreba paliva, teplota riadidiel a rýchlosť, sa na väčšom a jasnejšom LCD displeji prístrojového panela motocykla NC750X inverzne zobrazujú aj informácie o výkone motocykla pomocou intuitívnych farebných svetiel.
Päť režimov na výber
Prístrojový panel ponúka päť rôznych režimov: DCT, Gear, Rev, Eco a Shift – každý má vlastný súbor farieb, ktoré označujú výkon motocykla. Znamená to, že si môžete pozrieť, aká rýchlosť je zaradená, počet otáčok a dokonca aj efektivitu jazdy a to všetko jediným pohľadom na panel prístrojov.
VYCHUTNAJTE SI JAZDU
Vychutnajte si scenériu vďaka jedinečnej dvojspojkovej prevodovke (DCT) motocykla NC750X ktorá sa sama postará o rýchlosti.
Prevodovka DCT zaisťuje mimoriadne plynulé zmeny prevodových stupňov motocykla NC750X bez akejkoľvek straty záberu, takže vás nikdy nezradí počas jazdy do práce alebo za víkendovou zábavou. Môžete si vybrať z troch rôznych režimov, ktoré dokonale vyhovujú podmienkam jazdy, napríklad dynamický režim S (šport), vďaka ktorému vás od odvážnejšej jazdy delí jediný prepínač.
Špičkové riadenie
Nový systém DCT disponuje aj detekciou sklonu, ktorá automaticky mení vzor radenia prevodových stupňov v závislosti od stupňa sklonu. To znamená, že pri prudkom stúpaní získate správny krútiaci moment a pri prudkom klesaní lepšiu kontrolu nad motorom.
- Technické údaje - PODROBNOSTI O VAŠOM MOTOCYKLI
Motor | |
---|---|
Vrtánie × zdvih (mm) | 77 mm x 80 mm |
Príprava zmesi | Elektronické vstrekovanie paliva PGM-FI |
Kompresný pomer | 10,7 : 1 |
CO2 Emissions (g/km) | 81 g/km |
Zdvihový objem motora (ccm) | 745 cm3 |
Typ motora | Kvapalinou chladený štvortaktný radový dvojvalec, SOHC |
Max. výkon | 40,3 kW pri 6250 ot. za min. |
Max. krútiaci moment | 68,0 Nm pri 4750 ot. za min. |
Štartér | Elektrický |
Kapacita oleja | 3,7 l |
Kolesá | |
---|---|
Predné brzdy | 320-mm vlnitý kotúč, dvojpiestikový strmeň, ABS |
Zadné brzdy | 240-mm vlnitý kotúč, jednopiestikový strmeň, ABS |
Predné zavesenie | 41mm teleskopická vidlica, zdvih 153,5 mm |
Zadné zavesenie | Pro-Link s nastaviteľným predpätím |
Predné pneumatiky | 120/70ZR-17M/C |
Rozmer prednej pneumatiky | 160/60ZR-17M/C |
Predné kolesá | Viaclúčové z tlakovo liateho hliníku |
Zadné kolesá | Viaclúčové z tlakovo liateho hliníku |
Rozmery a hmotnosti | |
---|---|
Kapacita akumulátora (V – Ah) | 12V-11 .2AH |
Uhol sklonu | 27° |
Rozmery (D × Š × V) (mm) | 2 230 mm x 845 mm x 1 350 mm |
Typ rámu | Rúrkový oceľový rám |
Objem palivovej nádrže (l) | 14,1 l |
Spotreba paliva (l / km) | 3,5 l/100 km (režim WMTC) |
Svetlá výška (mm) | 165 mm |
Pohotovostná hmotnosť (kg) | 220 kg |
Výška sedadla (mm) | 830 mm |
Závlek (mm) | 110 mm |
Rázvor (mm) | 1 535 mm |
Prevodovka | |
---|---|
Spojka | Mokrá lamelová spojka |
Koncový prevod | Reťaz |
Prevodovka | 6-stupňová manuálna |
Typ prevodovky | 6-stupňová manuálna |
Prístroje a elektronika | |
---|---|
Svetlomety | LED |
Prístroje | Digitálne prístroje |
Zadné svetlo | LED |