CRF250L
Honda CRF250L Pripravený na cestu a terén
Dostane vás do cieľa
Ostré a výrazné krivky
So štýlovým dizajnom priamo zo sveta motokrosu ide zatiaľ o náš najelegantnejší motocykel CRF250L.
Pridali sme vylepšenia výkonu, ktoré otvárajú nové možnosti jazdy pre nováčikov i skúsených jazdcov – nezáleží na tom, do akého dobrodružstva sa chystáte pustiť. Pútavé pretekárske farby a nová karoséria vytvorené pod vplyvom konkurenčného motokrosového motocykla CRF450R dodávajú tomuto modelu agresívny vzhľad, pod ktorým sa ukrýva priateľská a poddajnú povaha schopná ľahko sa prispôsobiť každému jazdcovi.
Prvé dojmy
Čo sa týka vybavenia, nie je to žiadna ľahká váha: pre model CRF250 je charakteristická účelnosť, štýlovosť, pohyblivosť a výkon.
Plávajúce kotúče so systémom ABS
Plávajúci 296 mm vlnitý kotúč uchopený dvojpiestikovým strmeňom pridáva dodatočnú brzdnú silu. Štandardom je dvojkanálový systém ABS, čo poskytuje jazdcovi možnosť vypnúť zadný strmeň a získať v prípade potreby nezávislú kontrolu.
Digitálna prístrojová doska
Informácie, ako sú tachometer, otáčkomer, ukazovateľ paliva a hodiny, sa zobrazujú na dobre viditeľnej a jasnej digitálnej prístrojovej doske.
Farby HRC
Honda CRF250L sa dodáva s povrchovou úpravou vo farbe Extreme Red (rovnako ako pretekársky model CRF450R), ktorá tvorí základ doplnený čiernymi a bielymi prvkami inšpirovanými modelmi zo závodu HRC.
Palivová nádrž na dlhé cesty
7,8-litrová palivová nádrž (vrátane rezervy 1,8 l) poskytuje špičkový dojazd až viac ako 250 km, vďaka čomu máte k dispozícii množstvo času, ktorý môžete stráviť na cestách i v teréne. Ploché, sklápacie veko palivovej nádrže zvyšuje pohodlné zaobchádzanie.
Štíhle bočné panely
Ostrý a agresívny štýl motocykla od jeho stredu až po koniec zadnej časti je symbolom pravého štýlu Motocross a Enduro. Spolu s výnimočne štíhlymi krytmi, bočnými panelmi a spojením sedadla a palivovej nádrže to prispieva k voľnejšiemu pohybu jazdca na motocykli.
Zadné odpruženie
Pomer zadného odpruženia Pro-Link bol prepracovaný s cieľom zvýšiť komfort jazdca. Tlmič nárazov Showa má prevedenie s jednou trubicou s valcom o priemere 40 mm.
Predné odpruženie
43 mm obrátená vidlica funguje ako samostatná jednotka – jedna strana obsahuje pružinu, zatiaľ čo druhá strana poskytuje riadenie tlmenia. Tuhosť pruženia a tlmenie boli vyladené tak, aby dokonale dopĺňali vlastnosti motocykla pri jazde na cestách i v teréne.
Ľahšia kyvná vidlica
Hliníková kyvná vidlica so zašpicateným vzhľadom vyrobená z jedného kusu poskytuje pevnosť a rovnováhu a taktiež znižuje neodpruženú hmotnosť vozidla pre lepšiu stabilitu a ovládateľnosť.
VÝRAZNÁ DYNAMIKA
Sila a výkon na drsný i hladký povrch – skrátka kamkoľvek.
Motor 250cc prešiel vylepšením, je chladený vodou, obsahuje štyri ventily a jeden valec DOHC. Zapaľovanie PGM-FI spĺňajúce normu EURO4 vstrekuje palivo skrz väčšiu 38 mm škrtiacu klapku. To všetko dopĺňa prepracovaný airbox a nový, ľahší výfukový systém, vďaka čomu motor dosahuje výkon 24,4 hp pri 8 500 ot./min a krútiaci moment 16,66 lb/ft pri 6 750 ot./min.
Pevný a štíhly
Nosník z dvoch oválnych častí a dvojitý polokolískový rám z ocele predstavujú silnú kombináciu, ktorá je dostatočne pevná na dlhé výlety do náročného terénu, no zároveň dostatočne úzka na prekĺznutie cez mestskú premávku.
Správna rovnováha
Hlavný vyvažovací hriadeľ redukuje vibrácie motora, kým šesťstupňová prevodovka a spojka si dokážu poradiť so zvýšeným stresom pri jazde v náročnom teréne – ako aj poskytnúť plynulé ovládanie v mestskej premávke.
- Technické údaje - PODROBNOSTI O VAŠOM MOTOCYKLI
Motor | |
---|---|
Vrtánie × zdvih (mm) | 76 mm x 55 mm |
Príprava zmesi | Elektronické vstrekovanie paliva PGM-FI |
Kompresný pomer | 10,7 : 1 |
CO2 Emissions (g/km) | 70 g/km |
Zdvihový objem motora (ccm) | 250 cm3 |
Typ motora | Kvapalinou chladený štvortaktný jednovalec s rozvodom DOHC |
Max. výkon | 18,2 kW pri 8500 ot. za min. |
Max. krútiaci moment | 22,6 Nm pri 6750 ot. za min. |
Štartér | Elektrický |
Kolesá | |
---|---|
Predné zavesenie | 43 mm vidlica |
Zadné zavesenie | Prolink |
Rozmer prednej pneumatiky | 3.00-21 51P |
Rozmer zadnej pneumatiky | 120/80-18M/C 62P |
Predné kolesá | 21 palcov |
Zadné kolesá | 18 palcov |
Rozmery a hmotnosti | |
---|---|
Kapacita akumulátora (V – Ah) | 12V-7AH |
Uhol sklonu | 27,6° |
Rozmery (D × Š × V) (mm) | 2 195 mm x 815 mm x 1 195 mm |
Typ rámu | Oceľový, rúrkový |
Objem palivovej nádrže (l) | 7,8 l |
Spotreba paliva | 33,3 km / l |
Svetlá výška (mm) | 255 mm |
Pohotovostná hmotnosť (kg) | 146 kg |
Výška sedadla (mm) | 875 mm |
Závlek (mm) | 113 mm |
Rázvor (mm) | 1 445 mm |
Prevodovka | |
---|---|
Spojka | Mokrá, viaclamelová, hydraulicky ovládaná |
Koncový prevod | Reťaz |
Prevodovka | 6-stupňová |
Prístroje a elektronika | |
---|---|
Svetlomety | Žiarovka |
Systém zapaľovania | Digitálne |