CRF250 Rally
Dobrodružstvo kdekoľvek Honda CRF250 Rally
Duch Dakaru
Pre dobrodružné povahy
Maloobjemový stroj vyrobený pre skutočného nadšenca jazdy na ceste aj v teréne.
So štýlovým dizajnom, ktorý je priamo spojený s pretekársky strojom HRC CRF450 z rely Dakar, má model CRF250 RALLY vzhľad stroja pre súťaže v púšťach, ktorý môže dobýjať svet. Tento motocykel prináša skutočnú chuť dobrodružstva jazdcom, ktorí uprednostňujú ľahký, jednoducho ovládateľný stroj. Okolo sveta alebo okolo domu, tento motocykel môže vyraziť všade, kde sa chcete dostať – po ceste v teréne alebo po asfalte.
Úplná výbava
Čo sa týka vybavenia, nie je to žiadna ľahká váha. Model CRF250 RALLY osloví skúsených jazdcov aj nováčikov. Spája sa v ňom účelnosť a štýlovosť s pohyblivosťou a výkonom.
Plávajúci predný štít
„Plávajúci“ štít – vyvinutý na základe dielov používaných v modeli CRF450 RALLY – spolu s vrchnou a spodnou kapotou a bočnými krytmi – účinne chráni jazdca a poskytuje účinnú ochranu pred poveternostnými vplyvmi.
Asymetrické svetlomety LED
Vzhľad skutočného bojovníka z púšte – asymetrické svetlomety LED zabezpečujú skvelú viditeľnosť na ceste aj v teréne. Ostatní neprehliadnu, že zatáčate, pretože aj smerovky sú typu LED
Plávajúce kotúče so systémom ABS
Plávajúci 296 mm vlnitý kotúč uchopený dvojpiestikovým strmeňom pridáva dodatočnú brzdnú silu. Štandardom je dvojkanálový systém ABS, čo poskytuje jazdcovi možnosť vypnúť zadný strmeň a získať v prípade potreby nezávislú kontrolu
Palivová nádrž s veľkým objemom
Palivová nádrž s objemom 10,1 l a s rezervou 1,6 l zabezpečuje dojazd viac ako 320 km, čo sa skvele hodí na dlhé víkendové výlety a stačí aj na jazdu v teréne. Jednoduché dopĺňanie paliva zabezpečuje záves na plochý kryt plniaceho otvoru.
Digitálna prístrojová doska
Informácie, ako sú tachometer, otáčkomer, ukazovateľ paliva a hodiny, sa zobrazujú na dobre viditeľnej a jasnej digitálnej prístrojovej doske.
Farby HRC
Model CRF250 Rally sa dodáva v základnej pretekárskej červenej farbe Extreme Red značky Honda – presne ako model 450 pre púštne preteky – s čiernymi a bielymi detailmi inšpirovanými továrenskými strojmi HRC.
Štíhle bočné panely
Od strednej po zadnú časť motocykla je dizajn ostrý a agresívny – čistý štýl MX – s veľmi štíhlymi bočnými panelmi a kombináciou sedadla a nádrže, ktorá podporuje voľný pohyb jazdca na stroji.
Chrániče rúk
Chrániče rúk zabezpečujú ďalšiu ochranu pred poveternostnými vplyvmi, ale chránia vaše ruky, brzdovú a spojkovú páčku aj pred všetkými prekážkami, na ktoré môžete naraziť, keď sa vyberiete mimo cesty.
Zadné odpruženie
Pomer zadného odpruženia Pro-Link bol prepracovaný s cieľom zvýšiť komfort jazdca. Tlmič nárazov Showa má prevedenie s jednou trubicou s valcom o priemere 40 mm.
Predné odpruženie
Obrátená vidlica Showa s priemerom 43 mm a zdvihom 250 mm je o 50 mm dlhšia ako vidlica modelu CRF250L. Vidlica pracuje ako jedna jednotka – jedna strana obsahuje pružinu, kým druhá zabezpečuje reguláciu tlmenia – tuhosť pruženia a tlmenia sú upravené tak, aby vyhovovali dlhým jazdám na motocykli.
VNÚTORNÁ SILA
Jazdný výkon je odvodený od blízkeho príbuzného: CRF250L.
Vylepšený, kvapalinou chladený jednovalcový motor objemu 250 cm3 vyhovuje norme EURO4. Je to štvorventilový motor typu DOHC s výkonom 24,4 hp pri 8 500 ot./min a krútiacom momentom 16,66 lb/ft pri 6 750 ot./min, pričom tieto parametre dosahuje vďaka prepracovanému airboxu, telu škrtiacej klapky a novému ľahšiemu výfukovému systému.
V každom teréne
Motor, ktorý je zladený s rámom skonštruovaným z ocele – s hlavným nosníkom z dvoch oválnych častí a dvojitým polokolískovým rámom – predstavujú silnú kombináciu, ktorá je dostatočne pevná na dlhé výlety v teréne.
Správna rovnováha
Hlavný vyvažovací hriadeľ redukuje vibrácie motora, kým šesťstupňová prevodovka a spojka si dokážu poradiť so zvýšeným stresom pri jazde v náročnom teréne – ako aj poskytnúť plynulé ovládanie v mestskej premávke.
- Technické údaje - PODROBNOSTI O VAŠOM MOTOCYKLI
Motor | |
---|---|
Vrtánie × zdvih (mm) | 76 mm x 55 mm |
Príprava zmesi | Elektronické vstrekovanie paliva PGM-FI |
Kompresný pomer | 10,7 : 1 |
CO2 Emissions (g/km) | 70 g/km |
Zdvihový objem motora (ccm) | 250 cm3 |
Typ motora | Kvapalinou chladený štvortaktný jednovalec s rozvodom DOHC |
Max. výkon | 18,2 kW pri 8500 ot. za min. |
Max. krútiaci moment | 22,6 Nm pri 6750 ot. za min. |
Štartér | Elektrický |
Kolesá | |
---|---|
Predné zavesenie | 43 mm vidlica |
Zadné zavesenie | Prolink |
Rozmer prednej pneumatiky | 3.00-21 51P |
Rozmer zadnej pneumatiky | 120/80-18M/C 62P |
Predné kolesá | 21 palcov |
Zadné kolesá | 18 palcov |
Rozmery a hmotnosti | |
---|---|
Kapacita akumulátora (V – Ah) | 12V-7AH |
Uhol sklonu | 28,1° |
Rozmery (D × Š × V) (mm) | 2 210 mm x 900 mm x 1 425 mm |
Typ rámu | Oceľový, rúrkový |
Objem palivovej nádrže (l) | 10,1 l |
Spotreba paliva | 33,3 km / l |
Svetlá výška (mm) | 270 mm |
Pohotovostná hmotnosť (kg) | 157 kg |
Výška sedadla (mm) | 895 mm |
Závlek (mm) | 114 mm |
Rázvor (mm) | 1 445 mm |
Prevodovka | |
---|---|
Spojka | Mokrá, viaclamelová, hydraulicky ovládaná |
Koncový prevod | Reťaz |
Prevodovka | 6-stupňová |
Prístroje a elektronika | |
---|---|
Svetlomety | LED |
Systém zapaľovania | Digitálne |