MSX125
MSX125
Nový prepracovaný model MSX125 (Mini-Street Xtreme 125) pôsobí ostrejšie a drsnejšie.
Model MSX125 si zachoval šarm pôvodného dizajnu, no pridali sme mu charakter.
Zažite dokonalý výkon v spojení s istotou pri riadení a štýlom, ktorý je kombináciou zábavy a mestského dizajnu.
Prepracovaný charakter
Dizajn „mini-streetfightera“
V roku 2013 bol pre novú generáciu mladých jazdcov vytvorený model MSX125 (Mini Street X-Treme 125).
V roku 2016 sa model MSX125 vrátil kompletne prepracovaný s novým ostrejším charakterom a vylepšeným dizajnom, ktorý pôsobí ako streetfighter.
MSX125 je čiastočne mini motocykel, čiastočne motocykel s prevereným a účinným motorom s objemom 125 cm3 so vstrekovaním paliva poskytujúcim konzistentný výkon.
Novinky
MSX125 disponuje mnohými funkciami a vylepšeniami na rok 2016, vďaka ktorým sa vám bude jazdiť lepšie.

Štýl agresívneho street fightera
Model MSX125 stavia na pôvodnom priekopníckom dizajne, ktorým sa predstavil svetu, no tentoraz v štýle agresívneho street fightera.

LCD digitálna prístrojová doska a žiarivý LED svetlomet
Model MSX125 disponuje LED svetlometom s novým usporiadaním, ktorý mu dodáva jedinečný ultra moderný výraz. Kompaktná a ľahko čitateľná LCD digitálna prístrojová doska disponuje rýchlomerom, dvoma meračmi prejdenej vzdialenosti, ukazovateľom paliva a hodinami. Spínače na oboch stranách displeja umožňujú jazdcovi vynulovať merače prejdenej vzdialenosti a hodiny, prípadne prepínať medzi počítadlom kilometrov a meračom prejdenej vzdialenosti.

Vylepšený dvojventilový vzduchom chladený motor s objemom 125 cm3
Dvojventilový vzduchom chladený motor modelu MSX125 s objemom 125 cm3, známy svojou palivovou účinnosťou, bol vylepšený, aby sa spotreba paliva ešte viac zlepšila. Motor využíva technológie nízkeho trenia, napríklad predsadený valec a zníženie zotrvačnosti kľuky zlepšujú odozvu na pridanie plynu a poskytujú plynulejšie dávkovanie výkonu.

12-palcové kolesá z hliníkovej zliatiny
12-palcové kolesá modelu MSX125 z hliníkovej zliatiny sú základom formy a funkcie tohto nového inovatívneho modelu. Kolesá disponujú 2,5-palcovými ráfmi a novými špicmi v tvare písmena Y, ktoré šetria na hmotnosti prednej pneumatiky s rozmerom 120/70-12 a zadnej pneumatiky s rozmerom 130/70-12. Predný brzdový strmeň s dvomi hydraulickými piestami a zadný brzdový strmeň s jedným hydraulickým piestom spolupracujú s predným kotúčom s rozmerom 220 mm a zadným kotúčom s rozmerom 190 mm.

Kvalitné odpruženie
Jedným z cieľov počas vývoja modelu MSX125 bolo zabezpečiť výnimočnú kvalitu odpruženia. 31 mm vidlica (prvýkrát použitá na motocykli Honda s obsahom 125 cm3) znižuje neodpruženú hmotnosť a poskytuje lepšie tlmenie v celom zdvihu vďaka väčšej ploche piestu zaťaženej tlakom. Ľahký robustný samostatný zadný tlmič pôsobí na jednoduchú, no pevnú konštrukciu v tvare písmena H.

Nízko položené sedadlo
Model MSX125 disponuje sedadlom s výškou len 765 mm, vďaka čomu sa bude majiteľom jednoducho nastupovať a vystupovať.

Oceľový chrbticový rám.
Podvozok modelu MSX125 poskytuje pevný základ pre praktický motocykel, na ktorom dokážu jednoducho jazdiť aj začiatočníci, no zároveň je rovnako prispôsobivý v náročnejšom teréne a bez problémov pojme aj spolujazdca. Pevná rúra so štvorcovým prierezom oceľového chrbticového rámu sa priamo spája s kyvnou vidlicou, čo modelu dodáva minimalistický vzhľad.
MALÝ VZHĽADOM, VEĽKÝ DOJMOM
Dizajn „mini-streetfightera“
Počas prvotného vývoja modelu MSX125 sme podali žiadosti o zaregistrovanie štyroch patentov, ktoré sa sústredili na kryt nádrže a rám s rozdelenou konštrukciou. Potvrdila sa tým vážnosť, s akou spoločnosť Honda pristupovala k vytváraniu tohto nového modelu.
Zažite tohtoročný model MSX125 po kompletnej zmene dizajnu, ktorý motocyklu dodal nový ostrejší výraz a originálny štýl.

NEKONEČNÉ MOŽNOSTI PRISPÔSOBENIA
Jazda s ľahkosťou
Model MSX125 si už stihol získať popularitu na celom svete.
Jeho svojrázny vzhľad a jednoduché ovládanie pritiahli pozornosť širokého spektra jazdcov s oprávnením A1, ľudí dochádzajúcich za prácou do miest a každodenných dobrodruhov, no popularitu si získava aj u pretekárskych tímov na celom svete, ako dokonalý motocykel na úpravy.

- Technické údaje - PODROBNOSTI O VAŠOM MOTOCYKLI
| Motor | |
|---|---|
| Vrtánie × zdvih (mm) | 52,4 mm x 57,9 mm |
| Príprava zmesi | Elektronické vstrekovanie paliva PGM-FI |
| Kompresný pomer | 9,3 : 1 |
| Zdvihový objem motora (ccm) | 124,9 cm3 |
| Typ motora | Vzduchom chladený dvojventilový jednovalec |
| Max. výkon | 7,2 kW pri 7 000 ot. za min. (95/1/ES) |
| Max. krútiaci moment | 10,9 Nm pri 5 500 ot. za min. (95/1/ES) |
| Štartér | Elektrický |
| Kapacita oleja | 1,1 l |
| Kolesá | |
|---|---|
| Predné brzdy | ABS, 220 mm kotúč, jednopiestikový strmeň |
| Zadné brzdy | 190 mm kotúč, jednopiestikový strmeň |
| Predné zavesenie | USD predná vidlica, 31mm |
| Zadné zavesenie | Mono shock |
| Rozmer prednej pneumatiky | 120/70-12 |
| Rozmer zadnej pneumatiky | 130/70-12 |
| Predné kolesá | Viaclúčové z tlakovo liateho hliníku |
| Zadné kolesá | Viaclúčové z tlakovo liateho hliníku |
| Rozmery a hmotnosti | |
|---|---|
| Kapacita akumulátora (V – Ah) | 12V 3.5Ah |
| Uhol sklonu | 25° |
| Rozmery (D × Š × V) (mm) | 1 760 mm x 755 mm x 1 010 mm |
| Typ rámu | Oceľový rám |
| Objem palivovej nádrže (l) | 5,5 l |
| Spotreba paliva | 1,52 l/100km* |
| Svetlá výška (mm) | 160 mm |
| Pohotovostná hmotnosť (kg) | 101,7 kg |
| Výška sedadla (mm) | 765 mm |
| Závlek (mm) | 81 mm |
| Rázvor (mm) | 1 200 mm |
| Prevodovka | |
|---|---|
| Spojka | Viaclamelová, mokrá |
| Koncový prevod | Reťaz |
| Prevodovka | 4-stupňová |
| Prístroje a elektronika | |
|---|---|
| Svetlomety | LED |
| Prístroje | Digitálne prístroje |
| Zadné svetlo | LED |



