Integra
Integra Absolútna sloboda
Integra disponuje kvapalinou chladeným motorom s objemom 750 cm3 a štíhlou kapotážou, takže dokonale spája elegantný a štýlový dizajn skútra so silným výkonom motocykla. Teraz s ešte luxusnejšími novými funkciami.
Jazdite si po svojom
Užite si vzrušujúci výkon a nádherný štýl. Čo viac by ste mohli chcieť?
Cesta patrí vám
Integra má všetko – luxusný štýl, výnimočné pohodlie a vysoký výkon.
Nová Integra vám prinesie dokonalý zážitok z jazdy na motocykli a zároveň pohodlie luxusného skútra. Disponuje svižným športovým riadením a má prvotriednu spotrebu, ktorá tiež spĺňa normu Euro 4. Len tak sa vozte po meste alebo prefrčte ulicami – každá zákruta je len vaša.
INTEGRA
Integra je vybavená novými funkciami, ktoré vylepšia vašu jazdu.
Vynovená kapotáž
Integra má elegantný dizajn skútra, ktorý je kompaktnejší, takže sa na nej dobre jazdí po meste aj po veľkej otvorenej ceste.
Predné a zadné LED svetlá
Oslnivé nové predné a zadné svetlá LED modelu Integra nebojácne krájajú nočnú tmu. Ale nie je to len o štýle – zaručujú, že vás na ceste bude dobre vidieť a že budete lepšie vidieť aj vy.
Silný výfuk
Integra je vybavená menším ľahším tlmičom v tvare šesťuholníka a krytom tlmiča. Vyzerá elegantne a reve ako beštia.
Nastavenie predpätia pružín
Jazdíte si sami po meste alebo odchádzate na víkend aj s batožinou? Upravte si zadnú opierku pomocou nástroja na nastavenie predpätia podľa toho, kam sa na Integre chystáte, pre dokonalé pohodlie.
Plynulé radenie
Pohodlne prechádzajte mestskou dopravou vďaka vylepšenému systému prevodovky motocykla Integra, ktorý zaručuje ľahšie a plynulejšie preraďovanie v celom pásme otáčok.
Vlnité kotúče
Integra nenápadne posúva športový dizajn na novú úroveň vďaka novému vzhľadu predných a zadných brzdových strmeňov.
Vyberte si svoj štýl
Okrem troch štandardných farebných prevedení je Integra dostupná aj v dvoch špeciálnych farbách kapotáže so športovými pásmi a zladenými nálepkami na kolesá – pre extra dávku štýlu.
Multifunkčný LCD displej
Oživte panel prístrojov motocykla Integra žiarivými farbami, ktoré reagujú na jazdu.
Okrem bežných informácií, ako je spotreba paliva, teplota riadidiel a rýchlosť, sa na väčšom a jasnejšom LCD paneli prístrojov motocykla Integra zobrazujú aj informácie o výkone motocykla pomocou intuitívnych farebných svetiel.
Päť režimov na výber
Panel prístrojov má päť rôznych režimov: DCT, Gear, Rev, Eco a Shift – každý má vlastný súbor farieb, ktoré označujú výkon motocykla. Znamená to, že si môžete pozrieť, aká rýchlosť je zaradená, počet otáčok a dokonca aj efektivitu jazdy a to všetko jediným pohľadom na panel prístrojov.
VYCHUTNAJTE SI JAZDU
Vychutnajte si scenériu vďaka jedinečnej dvojspojkovej prevodovke (DCT) motocykla Integra, ktorá sa sama postará o rýchlosti.
Prevodovka DCT zaisťuje mimoriadne plynulé zmeny prevodových stupňov motocykla Integra bez akejkoľvek straty záberu, takže vás nikdy nezradí počas jazdy do práce alebo za víkendovou zábavou. Môžete si vybrať z troch rôznych režimov, ktoré dokonale vyhovujú podmienkam jazdy, napríklad dynamický režim S (šport), vďaka ktorému vás od odvážnejšej jazdy delí jediný prepínač.
Úplná kontrola
Nový systém DCT disponuje aj detekciou sklonu, ktorá automaticky mení vzor radenia prevodových stupňov v závislosti od stupňa sklonu. To znamená, že pri prudkom stúpaní získate správny krútiaci moment a pri prudkom klesaní lepšiu kontrolu nad motorom.
- Technické údaje - PODROBNOSTI O VAŠOM MOTOCYKLI
Motor | |
---|---|
Vrtánie × zdvih (mm) | 77 mm x 80 mm |
Príprava zmesi | Elektronické vstrekovanie paliva PGM-FI |
Kompresný pomer | 10,7 : 1 |
CO2 Emissions (g/km) | 81 g/km |
Zdvihový objem motora (ccm) | 745 cm3 |
Typ motora | Kvapalinou chladený štvortaktný radový dvojvalec, SOHC |
Max. výkon | 40,3 kW pri 6250 ot. za min. |
Max. krútiaci moment | 68,0 Nm pri 4750 ot. za min. |
Štartér | Elektrický |
Kapacita oleja | 4,1 l |
Kolesá | |
---|---|
Predné brzdy | 320 mm vlnitý kotúč, dvojpiestikový strmeň, ABS |
Zadné brzdy | 240 mm vlnitý kotúč, jednopiestikový strmeň, ABS |
Predné zavesenie | 41 mm teleskopická vidlica |
Zadné zavesenie | Pro-Link s nastaviteľným predpätím |
Predné pneumatiky | 120/70-ZR17M/C (58W) |
Rozmer zadnej pneumatiky | 160/60-ZR17M/C (69W) |
Predné kolesá | Viaclúčové z tlakovo liateho hliníku |
Zadné kolesá | Viaclúčové z tlakovo liateho hliníku |
Rozmery a hmotnosti | |
---|---|
Kapacita akumulátora (V – Ah) | 12V/11.2AH |
Uhol sklonu | 27° |
Rozmery (D × Š × V) (mm) | 2 215 mm x 810 mm x 1 440 mm |
Typ rámu | Rúrkový oceľový rám |
Objem palivovej nádrže (l) | 14,1 l |
Spotreba paliva | DCT: 3,5 l/100 km (v režime WMTC, testované v režime D) |
Svetlá výška (mm) | 135 mm |
Výška sedadla (mm) | 790 mm |
Závlek (mm) | 110 mm |
Rázvor (mm) | 1 525 mm |
Prevodovka | |
---|---|
Spojka | |
Koncový prevod | Reťaz |
Prevodovka | 6-stupňová automatická dvojspojková DCT |
Typ prevodovky | 6-stupňová automatická dvojspojková DCT |
Prístroje a elektronika | |
---|---|
Svetlomety | LED |
Prístroje | Digitálne prístroje |
Zadné svetlo | LED |