CRF450R
HONDA CRF450R VYCHUTNAJTE SI KAŽDÝ OKAMIH
Získavanie
kontroly
Priekopnícke riešenie
Model CRF450R udáva trend. Z pohľadu jazdca, či už je ním amatérsky nadšenec, alebo aktívny jazdec, tento stroj vždy ponúka výkon a dokonalú ovládateľnosť. Okrem toho je zárukou odolnosti a dlhej životnosti, pre ktoré je Honda už dlho uznávaná.
ŠTART. ODPICH. PÓDIUM.
Chcete získať výhodu úžasného odpichu? Samozrejme, že áno. Získajte ju.
Zobrali sme skvelý model CRF450R a ešte sme ho zdokonalili. V prvom rade je ľahší. Motor prináša väčší výkon a krútiaci moment vďaka novej hlave valcov, nasávaciemu a výfukovému systému a prispôsobenému mapovaniu zapaľovania pre každý prevodový stupeň. Pridali sme aj systém HRC Launch Control, ktorý vám zaistí dokonalý štart. Revidované nastavenia zavesenia Showa, nový strmeň prednej brzdy a nastaviteľné riadidlá Renthal Fatbars zdokonaľujú celú zostavu. Využite svoj odpich a udržte si náskok – ešte nikdy to nebolo také jednoduché.
KONTROLA SYSTÉMOV MODELU CRF450R
Rýchlo si prezrite pokročilé funkcie tohto výnimočného motocykla.
HRC Launch Control
Trojstupňový systém Launch Control vyvinutý na základe priamych poznatkov jazdcov tímu HRC ponúka možnosti, ktoré umožňujú čo najlepšie vyštartovať, či už ide o profesionálneho jazdca alebo začiatočníka a bez ohľadu na podmienky jazdy.
Tlačidlo výberu režimu motora (EMSB)
Tlačidlom výberu režimu motora (EMSB) možno upraviť výkon a krútiaci moment motora. K dispozícii sú aj tri mapy na prispôsobenie sa jazdným podmienkam alebo preferenciám jazdca: Režim 1 je vyvážená, štandardná mapa, režim 2 je na plynulú jazdu a režim 3 na agresívnu jazdu.
Vylepšená odolnosť
Nejde len o výkon. Významným faktorom úspechu modelu CRF450R bola vždy dokonalá spoľahlivosť. Nová olejová tryska piestu má päť otvorov namiesto štyroch a čerpadlo má teraz dva 12 mm bubny, ktoré zvyšujú výkon.
Nastaviteľné riadidlá Renthal Fatbar
Nové riadidlá Renthal Fatbar (839), vyrobené z hliníka, zvyšujú ovládateľnosť a znižujú únavu jazdca. Ich polohu možno na zaistenie prispôsobenie jazdnej polohy upraviť štyrmi rôznymi spôsobmi a dodávajú sa spolu s podložkou Renthal na riadidlá.
Nastaviteľné odpruženie Showa
Predná vidlica s oceľovou pružinou s veľkosťou 49 mm Showa úplne reguluje predpätie a tlmenie expanzie/kompresie. Aj zadný tlmič Showa umožňuje úplné nastavenie. V obidvoch prípadoch došlo k revízii akcie pružiny, kompresie/tlmenia expanzie a hmotnosti oleja.
Nový brzdový strmeň
Nový predný brzdový strmeň funguje na 260 mm kotúčoch s vlnovým vzorom. Využíva piesty s veľkosťou 30 a 27 mm. To umožňuje znížiť hmotnosť a spolu s nízkoexpanznou brzdovou hadičkou zlepšuje činnosť a výkon bŕzd.
Zužujúci sa dvojnosníkový rám
Hliníkový zužujúci sa dvojnosníkový rám siedmej generácie sme zoštíhlili a odľahčili v mieste dosiek výkyvnej vidlice – výkyvnú vidlicu sme tiež jemne preformovali. Je ľahšia a má vyváženú tuhosť, ktorá zlepšuje trakciu a pocit z jazdy. Celkovo sa hmotnosť nového modelu CRF450R znížila o 0,9 kg.
Plynulý pohyb
Hladké vonkajšie línie plastových dielov pomáhajú jazdcovi ľahko sa pohybovať a úzka čelná plocha s predným blatníkom účinne usmerňujú vzduch do chladiča. Mriežky chladiča sme prepracovali tak, aby nimi prúdilo viac vzduchu a kapotáž využíva odolnú fóliu s grafickými vzormi, ktoré prekrývajú širokú časť stroja a chránia ju pred poškriabaním.
Stvorené na víťazstvo
Rozdiel je v detailoch.
Tvrdšie. Rýchlejšie. Silnejšie. Znova a znova.
Získanie väčšieho výkonu a krútiaceho momentu z motora Unicam s objemom 449 cm3 viedlo prepracovaniu detailov mnohých prvkov v spolupráci s HRC a tento efekt si všimnete, len čo pridáte plyn. Prepracovali sme zmiešavanie v spaľovacej komore, rovnako ako profil plášťa piestu, piestny krúžok a ojnicu. Nová základňa vložiek vzduchových čističov má väčšiu plochu a prúdi ňou oveľa viac vzduchu, zatiaľ čo nové nastavenia PGM-F1 využíva vylepšeniu prietoku vzduchu a vstrekuje dvakrát viac paliva za cyklus. Snímač polohy prevodovky umožňuje použitie troch špecifických zapaľovacích máp pre 1. a 3., 3. a 4. a 5. prevodový stupeň. Aj výfuk sa teraz vyznačuje odlišným, väčším priemerom pri rozdelení zo zvodov. Celková dĺžka ľavého výfuku – od kanála po koncovku – sa predĺžila o 187 mm, pričom pravý tlmič je o 98 mm dlhší. A zbavili sme sa nášľapného štartovania.
HRC Launch Control
Riadenie kontroly rozjazdu a preklzávania kolies HRC bolo vytvorené s priamym prispením profesionálnych jazdcov spoločnosti Honda, prináša 3 prevádzkové úrovne a poskytuje motocyklu CRF450R výhodu priamo od štartu. 1. úroveň sa aktivuje pri 8 000 ot./min a je vhodná na blatisté podmienky – alebo jazdcov s malými skúsenosťami. 2. úroveň predstavuje základné nastavenie pre suché podmienky a zapína sa pri 8 500 ot./min. 3. úroveň sa aktivuje pri 9 500 ot./min a je určená pre skúsených jazdcov.
Tlačidlo výberu režimu motora (EMSB)
Model CRF450R je určený na preteky v každých podmienkach, preto dokáže prispôsobiť charakter motora tak, aby vyhovoval trati, na ktorej jazdíte. Tlačidlo výberu režimu motora (EMSB) má 3 režimy, ktoré vám v tom pomôžu. Režim 1 poskytuje vyvážený výkon a krútiaci moment, čo je ideálne pre väčšinu podmienok. Režim 2 znižuje výkon a krútiaci moment, zlepšuje trakciu zadného kolesa na kĺzavom alebo blatistom povrchu, zatiaľ čo režim 3 slúži na agresívnu jazdu pri zvládaní hlbokého piesku. Režimy 2 a 3 je možné ďalej upravovať pomocou existujúceho nastavovacieho nástroja HRC na hardvérové a softvérové mapovanie.
- Technické údaje - PODROBNOSTI O VAŠOM MOTOCYKLI
Motor | |
---|---|
Vrtánie × zdvih (mm) | 96 mm x 62,1 mm |
Príprava zmesi | Elektronické vstrekovanie paliva |
Kompresný pomer | 13,5 : 1 |
Zdvihový objem motora (ccm) | 449,7 cm3 |
Typ motora | Kvapalinou chladený štvortaktný jednovalec UNI-CAM |
Štartér | Nožný štartér |
Kolesá | |
---|---|
Predné brzdy | 260 mm kotúčová |
Zadné brzdy | 240 mm kotúčová |
Predné zavesenie | Teleskopická obrátená vidlica Showa 49 mm |
Zadné zavesenie | Showa s jedným tlmičom so systémom Honda Pro-Link |
Predné pneumatiky | Dunlop MX3SF |
Rozmer prednej pneumatiky | 80/100-21-51M |
Zadná pneumatika | Dunlop MX3S |
Rozmer zadnej pneumatiky | 120/80-19-63M |
Predné kolesá | Liaty hliníkový ráfik s drôteným výpletom |
Zadné kolesá | Liaty hliníkový ráfik s drôteným výpletom |
Rozmery a hmotnosti | |
---|---|
Uhol sklonu | 27,4° |
Rozmery (D × Š × V) (mm) | 2 183 mm x 827 mm x 1 260 mm |
Typ rámu | Hliníkový dvojitý nosník |
Objem palivovej nádrže (l) | 6,3 l |
Svetlá výška (mm) | 328 mm |
Pohotovostná hmotnosť (kg) | 112,3 kg |
Výška sedadla (mm) | 960 mm |
Závlek (mm) | 116 mm |
Rázvor (mm) | 1 482 mm |
Prevodovka | |
---|---|
Spojka | Mokrá, viaclamelová spojka |
Koncový prevod | Reťaz |
Typ prevodovky | manuálna prevodovka |
Prístroje a elektronika | |
---|---|
Systém zapaľovania | Digitálny CDI systém |