CRF250R
HONDA CRF250R ŠPIČKOVÉ ZRÝCHLENIE
OSTRÁ JAZDA
V ZÁKRUTÁCH
Pripravený vyraziť
Trieda MX2 sa nezastaví. No ani my. Úplne novú verziu modelu CRF250R na rok 2018 sme znova vylepšili. Ak sa chcete zlepšovať z kola na kolo, určite si vyberte nový model CRF250R. Presne na to je určený.
DOKONALÝ ODPICH. PLUS.
Vyskúšajte si ho medzi prvými. A privlastnite si ho.
Motor DOHC nového modelu CRF250R s elektrickým štartérom si zachováva výkon vo vysokých otáčkach, no prináša ja výrazný nárast výkonu pri nízkych otáčkach. Systém HRC Launch Control pomáha zvládnuť každý štart, zatiaľ čo tlačidlo na výber jedného z troch režimov motora EMSB vám umožní kontrolu nad výkonom motora. Nový predný brzdový strmeň zlepšuje brzdné vlastnosti a istotu a riadidlá Renthal Fatbars s upevnením v jednej zo 4 polôh v štandardnej výbave umožňujú jazdcovi použiť vhodné nastavenie. Medzi finálne vylepšenia patria čierne ráfy DID spolu s chráničmi prepracovanej vidlice a olejovej vane motora. Chcete získať víťaznú výhodu? Pretekárska červená. Zajazdite si na stroji CRF250R.
KONTROLA SYSTÉMOV MODELU CRF250R
Pozrite sa na pokročilé funkcie tohto výkonného motocykla.
HRC Launch Control
Trojstupňový systém Launch Control modelu CRF250R vyvinutý na základe priamych poznatkov jazdcov tímu HRC ponúka možnosti, ktoré umožňujú čo najlepšie vyštartovať, či už ide o profesionálneho jazdca alebo začiatočníka a bez ohľadu na podmienky jazdy.
Tlačidlo výberu režimu motora (EMSB)
Tlačidlom výberu režimu motora (EMSB) možno upraviť výkon a krútiaci moment motora. K dispozícii sú aj tri mapy na prispôsobenie sa jazdným podmienkam alebo preferenciám jazdca: Režim 1 je vyvážená, štandardná mapa, režim 2 je na plynulú jazdu a režim 3 na agresívnu jazdu.
Vylepšená odolnosť
Aj na spoľahlivosti záleží. Nová olejová tryska piestu má päť otvorov namiesto štyroch a zlepšuje chladenie optimalizáciu načasovania zapaľovania.
Nastaviteľné riadidlá Renthal Fatbar
Riadidlá Renthal Fatbar, vyrobené z hliníka, zvyšujú ovládateľnosť a znižujú únavu jazdca. Ich polohu možno upraviť štyrmi rôznymi spôsobmi na prispôsobenie jazdnej polohy na mieru a dodávajú sa spolu s podložkou Renthal na riadidlá.
Odpruženie Showa a kolesá DID
Predná vidlica s veľkosťou 49 mm Showa úplne reguluje predpätie a tlmenie expanzie/kompresie. Aj zadný tlmič Showa umožňuje úplné nastavenie a na svoju funkciu využíva systém Pro-Link.
Nový brzdový strmeň
Nový predný brzdový strmeň funguje na 260 mm kotúčoch s vlnovým vzorom. Využíva piesty s veľkosťou 30 a 27 mm. To umožňuje znížiť hmotnosť a spolu s nízkoexpanznou brzdovou hadičkou zlepšuje činnosť a výkon bŕzd.
VYSOKÝ ENERGETICKÝ VÝKON
Rovnako úžasný maximálny výkon, výraznejší pri nízkych otáčkach.
Motor DOHC modelu CRF250R so 4 ventilmi si zachováva úžasný maximálny výkon. Spoločnosť HRC mu však chcete dať čosi navyše: vyšší krútiaci moment pri nižších otáčkach. Dosiahla to vďaka telesu škrtiacej klapky s priemerom 44 mm na zrýchlenie prietoku vzduchu, zmenou tvaru nasávacích a výfukových otvorov a znížením profilu uzatváracej vačky výfukového ventilu o 2°. Pravé zberné výfukové potrubie je tiež o 50 mm kratšie. Motory Honda sú známe svojou odolnosťou a nová olejová tryska piestu s piatimi otvormi zaistí optimálne chladenie piestu a načasovanie zapaľovania.
HRC Launch Control
Systém HRC Launch Control vyvinutý na základe priamych znalostí profesionálnych jazdcov spoločnosti Honda má 3 prevádzkové úrovne a modelu CRF250R prináša výhodu už na štarte. Úroveň 1 pracuje pri 8 000 ot./min a hodí sa do blatistého terénu – alebo pre neskúsenejších jazdcov. Úroveň 2 predstavuje základné nastavenie do suchých podmienok a využíva krútiaci moment 8 500 ot./min. Úroveň 3 sa spúšťa pri 9 500 ot./min a je určená pre skúsených jazdcov.
Tlačidlo výberu režimu motora (EMSB)
Motokrosové trate sú nepredvídateľné, preto pomôže, ak máte možnosť prispôsobiť charakter motora podľa podmienok, v ktorých pretekáte. Trojica režimov nastaviteľná tlačidlom výberu režimu motora umožňuje práve to – režim 1 poskytuje vyvážený výkon a krútiaci moment, je vhodný pre väčšinu podmienok. Režim 2 znižuje výkon a krútiaci moment, zlepšuje trakciu zadného kolesa na kĺzavom alebo blatistom povrchu, zatiaľ čo režim 3 slúži na agresívnu jazdu pri zvládaní hlbokého piesku.
KOVANÉ ZA TEPLA
Zdokonalený pretekársky podvozok.
Hliníkový zužujúci sa dvojnosníkový rám siedmej generácie modelu CRF250R vychádza z princípu stredového umiestnenia ťažiska a všetky jeho súčasti sa nachádzajú čo najbližšie k nízko položenému ťažisku stroja s cieľom zvýšiť trakciu zadného kolesa. Plne nastaviteľnú prednú vidlicu so 49 mm oceľovou pružinou Showa USD dopĺňa plne nastaviteľný zadný tlmič Showa, pričom spolu sú zárukou maximálnej kontroly nad strojom a odozvy. Prepracovaný predný brzdový strmeň využíva piesty rôznych veľkostí – je ľahší a výkonnejší –, zatiaľ čo nový chránič vidlice prakticky znižuje riziko poškodenia kamienkami.
Riadenie Renthal
Riadidlá Renthal Fatbar znižujú hmotnosť systému riadenia a mierne sa ohýbajú na zaistenie pohodlia, horná vidlica obsahuje dve polohy upevnenia riadidiel, ktoré umožňujú posunutie riadidiel dozadu a dopredu o 26 mm. Keď sa držiak otočí o 180 stupňov, riadidlá možno posunúť o ďalších 10 mm zo základného nastavenia a vytvoriť tak štyri jedinečné jazdné polohy.
- Technické údaje - PODROBNOSTI O VAŠOM MOTOCYKLI
Motor | |
---|---|
Vrtánie × zdvih (mm) | 79 mm x 50,9 mm |
Príprava zmesi | Vstrekovanie paliva |
Kompresný pomer | 13,9 : 1 |
Zdvihový objem motora (ccm) | 249,4 cm3 |
Typ motora | Kvapalinou chladený jednovalec DOHC |
Štartér | Nožný + Elektrický |
Kolesá | |
---|---|
Predné brzdy | 260 mm hydraulická kotúčová |
Zadné brzdy | 240 mm hydraulická kotúčová |
Predné zavesenie | 49 mm Showa vidlica |
Zadné zavesenie | Showa monoshock s Honda Pro-Link systémom |
Predné pneumatiky | 80/100-21 Dunlop MX3S |
Zadná pneumatika | 100/90-19 Dunlop MX3S |
Predné kolesá | Hliníkový ráfik |
Zadné kolesá | Hliníkový ráfik |
Rozmery a hmotnosti | |
---|---|
Uhol sklonu | 27,5° |
Typ rámu | Hliníkový dvojitý nosník |
Objem palivovej nádrže (l) | 6,3 l |
Svetlá výška (mm) | 327 mm |
Pohotovostná hmotnosť (kg) | 108 kg |
Výška sedadla (mm) | 957 mm |
Závlek (mm) | 116 mm |
Rázvor (mm) | 1 486 mm |
Prevodovka | |
---|---|
Spojka | Mokrá spojka |
Koncový prevod | Reťaz |
Prístroje a elektronika | |
---|---|
Systém zapaľovania | Digitálne |