CRF450L
HONDA CRF450L DVOJÚČELOVÝ VYSNÍVANÝ STROJ
Čakanie sa skončilo. Dvojúčelový motocykel, o ktorom ste tak dlho snívali, je tu. Model CRF450L vyniká pri jazde v teréne, ako aj na ceste, a je určený na dlhé jazdy.
To najlepšie z obidvoch oblastí.
Model CRF450L v sebe spája gény pretekára s úplnou homologizáciou na verejné komunikácie a spoľahlivosťou. A prináša vám plnú prilbu zábavy, nech idete kamkoľvek.
ZMEŇME POHĽAD NA DVOJÚČELOVÉ STROJE
Model CRF450R skrotený na jazdu po verejných komunikáciách.
To, že model CRF450L vzhľadom pripomína model CRF450R, má svoj dôvod. Je to predsa CRF450R. Rovnaký rám s hliníkových nosníkov, motor Unicam s objemom 449 cm3 a odpruženie Showa. Premenili sme ho na dokonalý terénny stroj s vyšším krútiacim momentom na spodnom konci pásma otáčok, šesťstupňovou prevodovkou, parametrami na jazdu po verejných komunikáciách a ostrou zostavou LED osvetlenia. Okrem toho sme pri jeho výrobe využili technické zručnosti vysokej kvality, ktorými sa značka Honda preslávila.
KONTROLA SYSTÉMOV MODELU CRF450L
Pozrite si pokročilé funkcie tohto výnimočného motocykla.
Motor vyladený na jazdu
Pri jazde v teréne natrafíte na široký rozsah rôznych podmienok. Aby mal motor modelu CRF450L širšie uplatnenie vďaka intenzívnemu plynulému krútiacemu momentu pri získavaní maximálnej trakcie na zadnom kolese, zvýšili sme zotrvačnosť kľuky o 13 % a okrem toho sme prepracovali časovanie ventilov. Pretože, ak sa vám pretáča zadné koleso, nikam sa nedostanete.
Plne homologizovaný pre jazdu na verejných komunikáciách
Ako skutočne dvojúčelový motocykel je rovnako pravdepodobné, že model CRF450L uvidíte pri jazde rušnými mestskými ulicami a po hrboľatej trati. Preto je jeho motor plne stlmený a spĺňa hlukové a emisné normy EURO4.
Šesťstupňová prevodovka
Model CRF450R je vybavený päťstupňovou prevodovkou. Model CRF450L sme vybavili šiestimi prevodovými stupňami, aby sme dosiahli širší rozsah prevodových pomerov a uľahčili jeho používanie na ceste pri vyššej jazdnej rýchlosti.
Drobné zmeny
Použitá siedma generácia rámu s hliníkovým dvojitým nosníkom je identická s modelom CRF450R s drobnými zmenami. Je trochu širšia, pretože motor obsahuje šesťstupňovú prevodovku a na prednej hlave je zámok riadenia.
Plné LED osvetlenie
Osvetlenie. V prípade dvojúčelového stroja sa často prehliada. To však neplatí pre model CRF450L – všetko osvetlenie využíva technológiu LED a predný svetlomet vydáva ostrý lúč svetla pre nočnú jazdu.
VYVÁŽENÝ VÝKON
A prečo je to dôležité...
Štvorventilový motor Unicam modelu CRF450L s obsahom 449 cm3 s elektrickým štartérom prináša plynulé rozloženie krútiaceho momentu od nízkych otáčok a pomáha zadnej pneumatike v zábere bez ohľadu na stav podkladu. Bol vyvinutý v spojení s endurom CRF450RX a vyznačuje sa ťažším kľukovým hriadeľom a kompresným pomerom 12,0:1. Piest využíva 3 krúžky na zaistenie dlhodobej výdrže a alternátor ACG bol vylepšený na zabezpečenie elektrickej energie pre svetlá a udržiavanie batérie nabitej pri jazde v nízkych otáčkach.
Krútiaci moment kontra výkon
Mimo motokrosových tratí využíva príliš dlhé využívanie maximálneho výkonu vzácnu energiu. V teréne je krútiaci moment, ktorý sa prenesie na kolesá, tým, čo je dôležité. A model CRF450L poskytuje intenzívny a plynulý krútiaci moment 32 Nm pri vyváženom výkone 18 kW a jazdcovi uľahčuje, nie sťažuje život.
Servisné intervaly pre skutočný svet
Honda sa preslávila svojimi technickými zručnosťami a vysokou kvalitou. Model CRF450L bol navrhnutý od začiatku s plánovanou výmenou vzduchového/olejového filtra po každých 1 000 km a generálnou opravou vyžadovanú v intervaloch po 32 000 km.
OBRATNOSŤ A STABILITA ROVNÁ SA ISTOTA.
Výkon v teréne so správaním cestného elegána.
Vyladená rovnováha tuhosti medzi hliníkovým rámom modelu CRF450L a kyvnou vidlicou zaisťuje pevnosť, stabilitu a aj dobrý pocit. Súčasťou motocykla je aj plne nastaviteľná 49 mm vidlica Showa USD a zadné odpruženie Pro-Link s pružinami a úrovňami tlmenia určenými špeciálne na použitie v teréne. 18-palcové zadné koleso s rozetou typu cush drive na ochranu prevodovky a reťaze umožňuje voľbu pneumatiky a 260 mm predný kotúč s vlnitým vzorom a dvojpiestnym strmeňom doplnený 140 mm zadným kotúčom s jednopiestnym strmeňom slúži na citlivé, ale účinné brzdenie.
- Technické údaje - PODROBNOSTI O VAŠOM MOTOCYKLI
Motor | |
---|---|
Vrtánie × zdvih (mm) | 96 mm x 62,1 mm |
Príprava zmesi | Elektronické vstrekovanie paliva PGM-FI |
Kompresný pomer | 12,0 : 1 |
Zdvihový objem motora (ccm) | 449 cm3 |
Typ motora | Kvapalinou chladený štvortaktný jednovalec UNI-CAM |
Štartér | Elektrický |
Kolesá | |
---|---|
Predné brzdy | 260-mm kotúčová |
Zadné brzdy | 240-mm kotúčová |
Predné zavesenie | Teleskopická obrátená vidlica Showa 49 mm |
Zadné zavesenie | Showa s jedným tlmičom so systémom Honda Pro-Link |
Rozmer prednej pneumatiky | 80/100-21 |
Rozmer zadnej pneumatiky | 120/80-18 |
Predné kolesá | Liaty hliníkový ráfik s drôteným výpletom |
Zadné kolesá | Liaty hliníkový ráfik s drôteným výpletom |
Rozmery a hmotnosti | |
---|---|
Uhol sklonu | 28,5° |
Rozmery (D × Š × V) (mm) | 2 280 mm x 825 mm x 1 260 mm |
Typ rámu | Hliníkový dvojitý nosník |
Objem palivovej nádrže (l) | 7,6 l |
Svetlá výška (mm) | 315 mm |
Pohotovostná hmotnosť (kg) | 130,8 kg |
Výška sedadla (mm) | 940 mm |
Závlek (mm) | 122 mm |
Rázvor (mm) | 1 500 mm |
Prevodovka | |
---|---|
Spojka | Mokrá, viaclamelová spojka |
Koncový prevod | Reťaz |
Prevodovka | manuálna prevodovka |
Prístroje a elektronika | |
---|---|
Systém zapaľovania | Digitálny CDI systém |