GL1800 Gold Wing
HONDA GL1800 GOLD WING NOVÝ POHĽAD NA KATEGÓRIU TOURING
VEĽKOLEPÝ ZVUK
ZA HORIZONTOM
Dokonalý cestovný motocykel.
Teraz s úplne novým tvarom – štíhlejším a ľahším – vstupuje najslávnejší dvojkolesový cruiser na svete do novej éry.
TRIEDA GOLD
Krásne upravený a elegantný stroj, ktorý je viac než motocykel.
Predstavujeme nový model Honda GL1800 Gold Wing: úplne prepracovaný s novým podvozkom, motorom a systémom odpruženia, pričom sme na nič nezabudli. Spolu s výrazným znížením hmotnosti ponúka táto vlajková loď značky Honda 4 režimy jazdy, technológiu DCT, elektronické ovládanie plynu (TBW) a rad ďalších inovatívnych funkcií a funkcií pripojenia, vďaka čomu aj naďalej kraľuje, čo sa týka úrovní komfortu a luxusu, nech už ste v meste alebo na výlete.
ČAS NA ÚNIK
Pripravte sa na odjazd.
Majte svoj pas radšej poruke, pretože toto je motocykel, ktorý nielenže razí cestu novej ére kategórie touring, ale ponúka vám úplne nový spôsob pohľadu na svet. Budete sa cítiť súčasťou krajiny vedľa nekonečnej cesty a tento výlet nebudete chcieť ukončiť.
Na výber máte tri spôsoby úniku: elegantný model GL1800 Gold Wing, model GL1800 Gold Wing Tour s horným kufrom a model GL1800 Gold Wing Tour s automatickou DCT prevodovkou a airbagom.
MASÍVNY VÝKON
Prémiový cestovný motocykel s plochým šesťvalcovým motorom značky Honda sa vydáva úplne novým smerom.
Zvuk motocykla Honda Gold Wing a pocit z jazdy na ňom vždy bol – a stále je – jedinečný. Teraz disponuje 4 ventilmi na valec a hlavami valca Unicam, avšak stále zostáva verný svojim koreňom. Motor je tiež posunutý ďalej do prednej časti podvozka pre dosiahnutie vyrovnanejšej jazdy prinášajúcej väčšiu harmóniu medzi jazdcom a strojom. Svižné zrýchlenie už od nízkych otáčok a výrazný zvuk vychádzajúci z výfuku veľmi rýchlo privodia úsmev na vašu tvár, keď prekročíte hranice mesta.
Plynulá jazda
Úplne nový – a ľahší – rám z odlievaného hliníka spolu s výnimočne odlišným systémom zavesenia predného kolesa s dvomi priečnymi ramenami poskytuje vynikajúci a progresívny pocit pri jazde. V zadnej časti je použitá nová inovatívna jednotka Pro Arm skombinovaná s konfiguráciou Pro-link od spoločnosti Honda, ktorá poskytuje mimoriadnu stabilitu a vysokú úroveň pohodlia pre vás a vášho spolujazdca.
HONDA GL1800 GOLD WING VÝKON V ZNAMENÍ ĽAHKOSTI
PREČO JAZDIŤ POZVOĽNA, KEĎ SI MÔŽETE UŽÍVAŤ LET?
Stelesnenie jedinečnosti.
Distingvovaný výkon s osobitým charakterom, aký nemá v žiadnom ohľade páru – motocyklu Honda Gold Wing sa nič nevyrovná.
PEVNOSŤ A STABILITA
Úplne prepracovaný podvozok s novým vzhľadom poskytuje svižné ovládanie.
Oveľa ľahší – celohliníkový odlievaný – nosníkový rám ponúka svižné ovládanie, zatiaľ čo v prednej časti uvoľnila dlhodobo tradičná predná vidlica miesto pre systém zavesenia predného kolesa s dvomi priečnymi ramenami. Tento systém je o 30 % jemnejší a poskytne vám skutočne luxusný pocit z jazdy, nech už sa vyberiete kamkoľvek.
Komfort po každej stránke
Zadné odpruženie tvorí prepracovaný systém typu Pro-Arm – prvýkrát, čo sa týka modelu Honda Gold Wing – a spolupracuje s jedinečným usporiadaním Pro-Link, ktoré poskytuje vysokú úroveň komfortu. Predpätie zadných pružín je sa dá elektricky ovládať, aby sa dokonale prispôsobilo spolujazdcovi a batožine, pričom ponúka štyri rôzne nastavenia.
SILA ŠIESTICH
Návyková povaha výkonu v štýle Gold Wing sa nikdy nezmení.
Nový a horizontálne uložený plochý šesťvalcový motor s objemom 1 833 cm3 vytvára krútiaci moment 170 Nm pri 5 500 ot./min., ktorý vás pritlačí poriadne do sedadla – to je pravá podstata modelu Honda Gold Wing. Teraz je o 6,2 kg ľahší, so 4 ventilmi na valec a hlavami valca Unicam. Prostredníctvom nového elektronického ovládania plynu (TBW) získate energicky horlivý výkon na diaľnici, ako aj citlivú odozvu na pridanie plynu, keď to potrebujete pri jazde po meste.
VYBERTE SI SVOJ ŠTÝL JAZDY
Vďaka voliteľným režimom jazdy môžete dávkovanie výkonu šesťvalcového motora buď tlmiť, alebo ho „pustiť z reťaze“ – záleží iba na vás, čo si chcete dopriať.
Režim Tour
Toto je základné nastavenie, čo sa týka komfortu a výkonu, ktoré vám poskytuje priamu odozvu s predvoleným tlmením odpruženia a rozdeľovaním brzdnej sily.
Režim Sport
Tento režim prináša silné zrýchlenie, pevnejšie tlmenie a zvýšený tlak páčky zadnej brzdy.
Režim Econ
Zvolením tohto režimu získate minimálnu spotrebu paliva a pohodlnú rovnomernú jazdu v kombinácii s predvoleným tlmením a rozdelením brzdnej sily, ktoré ešte zvyšujú jazdný komfort.
Režim Rain
Výberom tohto režimu všetko stlmíte, čím dosiahnete obmedzenie odozvy na pridanie plynu a tým absolútnu istotu na mokrých a klzkých povrchoch ciest. Spolupracuje s predvoleným rozdeľovaním brzdnej sily a oveľa jemnejším tlmením odpruženia.
Systém voliteľnej kontroly trakcie Honda (HSTC)
Systém kontroly trakcie Honda pri všetkých 4 režimoch jazdy nepretržite umožňuje spoľahlivo ovládateľné zrýchlenie a dobrú trakciu na klzkom povrchu. V režime SPORT zároveň umožňuje maximálne zrýchlenie, pri ktorom môžete naozaj cítiť ťah motora a budete „pritlačení“ do sedadla už od samotného štartu.
POHON
7-stupňová dvojspojková prevodovka tretej generácie je špeciálne navrhnutá pre „kráľa“ dlhých ciest.
Dvojspojková prevodovka (DCT) poskytuje mimoriadne plynulé a rýchle zmeny prevodových stupňov, eliminuje rázy pri radení a má tri režimy prevádzky: režim MT vám ponúka úplnú kontrolu a umožňuje vám preraďovať manuálne pomocou tlačidiel na riadidlách. Automatický režim D je ideálny pri jazde v meste a na diaľnici a poskytuje oveľa nižšiu spotrebu paliva. Automatický režim S je športovejší a umožňuje motoru vyššie otáčky pred zmenou prevodu nahor, vďaka čomu ponúka vzrušujúcejšiu jazdu. Pre dosiahnutie lepšieho brzdenia motorom tiež rýchlejšie preraďuje na nižší prevodový stupeň.
Inteligentná prevodovka
Dvojspojková prevodovka (DCT) v režime D spolupracuje s vami a dokáže rozpoznať, v akom prostredí jazdíte, pričom sa primerane nastavuje podľa toho, či jazdíte na horských alebo mestských cestách. Okrem toho model Gold Wing tiež prináša funkciu vypnutia pri voľnobehu (Idling Stop) – pre dosiahnutie nižšej spotreby paliva sa motor vypne po 3 sekundách a opäť ho naštartujete pridaním plynu. A s asistentom pre rozjazd do kopca (Hill Start Assist) sa nemusíte obávať rozbehnutia motocykla dopredu alebo dozadu na naklonenej ploche, čo je veľmi chytré riešenie.
Ďalšou inovatívnou funkciou je regulácia prevodov Tieto sú bližšie pri sebe pri pomalej rýchlosti a pre dosiahnutie bezproblémového preraďovania, avšak pri vyššej rýchlosti sa prevody predĺžia, aby sa tým dosiahlo zníženie otáčok motora, čo predstavuje veľmi chytré riešenie.
Naštartovanie a rekuperácia energie
Vytvorili sme jedinečný integrovaný štartovací generátor (ISG), ktorý pracuje ako motor spúšťača a tiež ako generátor, pričom šetrí hmotnosť a energiu. Model Gold Wing sa tiež dokáže pomaly posúvať v režime chôdze dopredu a dozadu, čo je ideálne pri parkovaní.
- Technické údaje - PODROBNOSTI O VAŠOM MOTOCYKLI
Motor | |
---|---|
Vrtánie × zdvih (mm) | 73 mm x 73 mm |
Príprava zmesi | Elektronické vstrekovanie paliva PGM-FI s automatickým sytičom |
Kompresný pomer | 10,5 : 1 |
CO2 Emissions (g/km) | 128 g/km |
Zdvihový objem motora (ccm) | 1 833 cm3 |
Typ motora | Kvapalinou chladený 24-ventilový štvortaktný šesťvalec typu boxer, SOHC |
Max. výkon | 93 kW / 5500 ot. za min. |
Max. krútiaci moment | 170 Nm / 4500 ot. za min. |
Kapacita oleja | 4,4 l |
Štartér | Integrovaný štartovací systém s generátorom |
Vrtánie sacieho hrdla | 50 mm |
Kolesá | |
---|---|
Predné brzdy | Dvojitý kotúč hydraulickej brzdy 320 × 4,5 mm s kombinovaným šesťpiestikovým strmeňom, ABS a sintrovanými doštičkami |
Zadné brzdy | Ventilovaný brzdový kotúč 316 × 11 mm s trojpiestikovým strmeňom, CBS, ABS a sintrovanými doštičkami |
Predné zavesenie | Wishbone |
Zadné zavesenie | Pro Link |
Rozmer prednej pneumatiky | 130/70R 18" |
Rozmer zadnej pneumatiky | 200/55R 16" |
Predné kolesá | 18 x MT 3,5 |
Zadné kolesá | 16 x MT 6,0 |
Rozmery a hmotnosti | |
---|---|
Kapacita akumulátora (V – Ah) | 12 V / 20 Ah |
Uhol sklonu | 30.5° |
Rozmery (D × Š × V) (mm) | 2 575 mm x 925 mm x 1 430 mm |
Typ rámu | Dvojitý hliníkový |
Objem palivovej nádrže (l) | 21,1 l |
Spotreba paliva | 5,6 l / 100km |
Svetlá výška (mm) | 130 mm |
Pohotovostná hmotnosť (kg) | 379 kg |
Výška sedadla (mm) | 745 mm |
Závlek (mm) | 109 mm |
Rázvor (mm) | 1 695 mm |
Prevodovka | |
---|---|
Spojka | Viaclamelová v olejovej vani s plochou pružinou, antihopingová |
Koncový prevod | Kardanový hriadeľ |
Prevodovka | 6-stupňová manuálna s overdrive a elektrickou spiatočkou |
Typ prevodovky | 6-rýchlostná |
Prístroje a elektronika | |
---|---|
12v Socket | USB štandardne / voliteľná 12V zásuvka |
Svetlomety | LED |
Prístroje | 7" TFT displej |
Zadné svetlo | LED |