MONKEY
Honda MONKEY
DETINSKOSŤ V TOM
NAJLEPŠOM SVETLE
Z jazdy na motorke sa znova stáva dokonalá zábava. Presne na to je model Monkey určený.
NEZABUDNUTEĽNÉ SPOMIENKY
V prilbe sa usmievate?
Keď model Monkey uvidíte po prvý raz, usmejete sa. Keď prvý raz vyrazíte na cestu na motocykli Monkey, určite sa pod prilbou neprestanete usmievať. Samozrejme, je dostatočne malý na to, aby sa dal uložiť za karavan a aby zvládol premávku, cez ktorú sa nič iné nedostane. V prípade modelu Monkey však ide predovšetkým o radosť z jazdenia. A podľa nás na tom nie je nič zlé.
KONTROLA SYSTÉMOV MODELU MONKEY 125CC
Tento motocykel disponuje mnohými funkciami a vylepšeniami, vďaka ktorým sa vám bude jazdiť lepšie.
V štýle funky
Pôvodný model Monkey sa stal ikonou 70-tych rokov. Každý sa chcel voziť na tomto dvojkolesovom stroji a na tom sa nič nezmenilo. Štýl nového modelu Monkey s pochrómovanými oceľovými vysoko upevnenými prednými a zadnými blatníkmi spolu s výrazne označeným štítom výfuku a vysoko nastaviteľnými rukoväťami vzdáva poctu originálu. A vyzerá ešte zábavnejšie.
Robustná jednoduchosť
To je podstata modelu Monkey. A jeho spoľahlivý motor je rovnaký – vzduchom chladená vodorovne uložená pohonná jednotka so SOHC so vstrekovaním paliva, s objemom 125 cm3, ktorá je vyladená na príjemnú jazdu v meste a dosahuje výkon 6,9 kW pri 7 000 ot./min a krútiaci moment 11 Nm pri 5 250 ot./min. Štvorstupňová prevodovka sa reguluje spojkou ako na veľkom motocykli.
Plné LED osvetlenie
Len aby sme sa uistili, že model Monkey vyniká nad ostatnými ešte viac, dali sme mu plné LED osvetlenie – dokonca aj smerovky. A kľúč obsahuje systém spätnej odozvy, v rámci ktorého pri stlačení tlačidla zablikajú svetlá, preto svoj model Monkey na parkovisku nikdy nestratíte.
Pevný podvozok
Ktovie, kam až vás model Monkey zavezie. Pre istotu sme vyrobili odolný stroj. Oceľový nosný rám sa vyznačuje pevnosťou a stabilitou, rovnako ako kyvnou vidlicou s oválnym profilom. Prevrátená predná vidlica (USD) má prémiovú alumitovú povrchovú úpravu a ladí s duálnymi zadnými tlmičmi so 104 mm posunom osi. Maximálna svetlá výška je 160 mm, hrubé 12-palcové pneumatiky s blokovým dezénom umožňujú plynulú jazdu. Sedadlo je vyrobené z jemného polyuretánu s vysokou hustotou.
Brzdenie so systémom ABS regulované jednotkou IMU
Model Monkey nie je len pekný, je aj inteligentne navrhnutý. Jednokanálový systém ABS reguluje inerciálna meracia jednotka (IMU), preto sa zadná časť motocykla sa pri prudkom brzdení nenadvihne. Jediný 220 mm predný disk a zadný 190 mm disk zaisťujú potrebný brzdný účinok.
Moderné prístroje
Vzhľad je retro, no kruhový prístrojový panel kompletne využíva displej LCD a obsahuje rýchlomer (ktorý na vás žmurkne po zapnutí zapaľovania), odometer s dvoma počítadlami jazdy a šesťdielnym indikátorom paliva.
TOTO JE MONKEY
Čo viac potrebujete?
Model Monkey má svoj vlastný štýl. A charakter, ktorému sa nič nevyrovná. Pochromované vysoké riadidlá, ako aj rám, kyvná vidlica a tlmiče nárazov nalakované rovnakou farbou ako palivová nádrž v tvare arašidu – a vysoko postavené blatníky – to všetko priťahuje pozornosť. Platí to aj o hrubých pneumatikách s blokovým dezénom. Pod tým všetkým sa však nachádza výkonný, spoľahlivý, úsporný vzduchom chladený motor s objemom 125 cm3 ukotvený v pevnom podvozku, ktorý obsahuje brzdový systém ABS regulovaný jednotkou IMU. Navyše je taký malý a ľahký – má len 107 kg – a je vybavený pohodlným sedadlom v 775 mm výške od zeme. Rozhodne to nie je len hračka. Je to skutočný motocykel. Je to skrátka Monkey.
VYROBÍME STROJ
Budete čarovať.
Monkey predstavuje pocit. Bezstarostný život pre daný okamih a vytvára spomienky na dnes aj na budúcnosť. Jeho história so značkou Honda síce siaha až do roku 1961 – keď bol svet úplne iný – to, čo predstavuje, je však dnes rovnako dôležité, ako to bolo aj predtým. Monkey je sloboda na dvoch kolesách. Nastal ten správny čas.
- Technické údaje - PODROBNOSTI O VAŠOM MOTOCYKLI
Motor | |
---|---|
Vrtánie × zdvih (mm) | 52,4 mm x 57,9 mm |
Príprava zmesi | Elektronické vstrekovanie paliva PGM-FI |
Zdvihový objem motora (ccm) | 125 cm3 |
Typ motora | Vzduchom chladený štvortaktný jednovalec, rozvod SOHC, 2 ventily |
Max. výkon | 6,9 kW pri 7 000 ot. za min. (95/1/EC) |
Max. krútiaci moment | 11 Nm pri 5 250 ot. za min. (95/1/EC) |
Kapacita oleja | 0,9 l - 1,1 l |
Kolesá | |
---|---|
Predné brzdy | 220 mm kotúčová s ABS |
Zadné brzdy | 190 mm kotúčová |
Predné zavesenie | Teleskopická obrátená vidlica, 100 mm zdvih |
Zadné zavesenie | Kyvná vidlica s dvomi tlmičmi, zdvih 104 mm |
Rozmer prednej pneumatiky | 120/80-12 65J |
Rozmer zadnej pneumatiky | 130/80-12 69J |
Predné kolesá | Viaclúčové z liateho hliníku |
Zadné kolesá | Viaclúčové z liateho hliníku |
Rozmery a hmotnosti | |
---|---|
Uhol sklonu | 25° |
Rozmery (D × Š × V) (mm) | 1 710 mm x 755 mm x 1 029 mm |
Typ rámu | Oceľový |
Objem palivovej nádrže (l) | 5,6 l |
Spotreba paliva | 1,5 l/100 km (režim WMTC) |
Svetlá výška (mm) | 160 mm |
Pohotovostná hmotnosť (kg) | 107 kg |
Výška sedadla (mm) | 776 mm |
Závlek (mm) | 82 mm |
Rázvor (mm) | 1 155 mm |
Prevodovka | |
---|---|
Spojka | Mokrá, viaclamelová |
Prevodovka | 4-stupňová manuálna |
Typ prevodovky | 4-stupňová manuálna |
Prístroje a elektronika | |
---|---|
Svetlomety | LED |
Zadné svetlo | LED |