CRF450RX
HONDA CRF450RX NAJLEPŠIA OFFROADOVÁ ZBRAŇ
SILA
A VÝDRŽ
Odpoveď na konkurenciu
Model CRF450RX jazdí v teréne ako strela. Vďaka rovnakým vylepšeniam motora ako nový model CRF450R, vrátane systému HRC Launch Control, rýchlo prechádza celým rozsahom otáčok a dokáže vyvinúť zničujúcu jazdnú rýchlosť – či už pri špeciálnych testoch maximálnej rýchlosti alebo na technickej trati. Zvládne ich kedykoľvek.
IDEÁLNY NÁSTROJ
Chcete získať výhodu? Samozrejme, že áno. Máme ich hneď niekoľko.
Model CRF450RX vychádza z nového stroja CRF450R MX a prináša výhodu príslušenstva špeciálne určeného na enduro, väčšiu palivovú nádrž, 18-palcové zadné koleso a bočný stojan spolu so všetkými vylepšeniami. Preto je ľahší. Motor prináša väčší výkon a krútiaci moment vďaka novej hlave valcov, nasávaciemu a výfukovému systému a prispôsobenému mapovaniu zapaľovania pre každý prevodový stupeň. Pridali sme systém riadenia rozjazdu a preklzávania kolies (HRC Launch Control). Revidované nastavenia zavesenia Showa, optimalizácia vyváženia pevnosti rámu, nový strmeň prednej brzdy a nastaviteľné riadidlá Renthal Fatbars dopĺňajú túto úžasnú zostavu.
KONTROLA SYSTÉMOV MODELU CRF450RX
Rýchlo si prezrite pokročilé funkcie tohto výnimočného motocykla.
HRC Launch Control
Priame poznatky profesionálnych jazdcov tímu HRC pomohli vyvinúť 3-stupňový systém Launch Control, ktorý umožňuje čo najlepšie vyštartovať bez ohľadu na podmienky jazdy.
Tlačidlo výberu režimu motora (EMSB)
Tlačidlom výberu režimu motora (EMSB) možno upraviť výkon a krútiaci moment motora. K dispozícii sú aj tri mapy na prispôsobenie sa jazdným podmienkam alebo preferenciám jazdca: Režim 1 je vyvážená, štandardná mapa, režim 2 je na plynulú jazdu a režim 3 na totálne agresívnu jazdu.
Vylepšená odolnosť
Absolútna spoľahlivosť je neoddeliteľného súčasťou dizajnu modelu CRF450RX. Nová olejová tryska piestu má päť otvorov namiesto štyroch a čerpadlo má teraz dva 12 mm bubny, ktoré zvyšujú výkon.
Nastaviteľné riadidlá Renthal Fatbar
Nové riadidlá Renthal Fatbar (839), vyrobené z hliníka, zvyšujú ovládateľnosť a znižujú únavu jazdca. Ich polohu možno na zaistenie prispôsobenie jazdnej polohy upraviť štyrmi rôznymi spôsobmi a dodávajú sa spolu s podložkou Renthal na riadidlá. Prepracované stúpačky využívajú 4-prvkovú vnútornú štruktúru na rýchlejšie odstraňovanie blata.
Odpruženie Showa
Predná vidlica s veľkosťou 49 mm Showa úplne reguluje predpätie a tlmenie expanzie/kompresie. Aj zadný tlmič Showa umožňuje úplné nastavenie a na svoju funkciu využíva systém Pro-Link. Došlo k revízii hmotnosti pružín, tlmenia kompresie/expanzie a hmotnosti oleja v prednej a zadnej časti.
Väčšia palivová nádrž, kolesá DID a kovaný hliníkový bočný stojan
Model CRF450RX využíva palivovú nádrž s objemom 8,5 l, ktorá predlžuje dojazd (model CRF450R má 6,3 l nádrž). 21-palcové predné a 18-palcové zadné koleso DID majú čiernu farbu. Kovaný hliníkový stojan sa dá prakticky zasunúť.
Nový predný brzdový strmeň
Nový predný brzdový strmeň využíva piesty s veľkosťou 30 a 27 mm. To umožňuje znížiť hmotnosť a spolu s nízkoexpanznou brzdovou hadičkou zlepšuje činnosť a výkon bŕzd. Využíva 260 mm kotúč s vlnitým vzorom.
Zužujúci sa dvojnosníkový rám
Celkovo sa hmotnosť nového modelu CR450RX znížila o 0,9 kg. Jeho hliníkový zužujúci sa dvojnosníkový rám siedmej generácie sme zoštíhlili a odľahčili v mieste dosiek výkyvnej vidlice – výkyvnú vidlicu sme tiež jemne preformovali. Je ľahšia a má vyváženú tuhosť, ktorá zlepšuje trakciu a pocit z jazdy.
Plynulé línie
Kapotáž využíva odolnú fóliu s grafickými vzormi, ktoré prekrývajú širokú časť stroja a chránia ju pred poškriabaním a hladké vonkajšie línie plastových dielov pomáhajú jazdcovi ľahko sa pohybovať. Prepracovali sme mriežky chladiča a úzka čelná plocha s predným blatníkom účinne usmerňujú vzduch do chladiča.
MALÉ ZMENY. VEĽKÉ VÝHODY
Neustále zvyšovanie rýchlosti. Na čom inom záleží?
Choďte na to tvrdšie. Získajte vyššiu rýchlosť. Zvládnite to.
Získanie väčšieho výkonu a krútiaceho momentu z motora Unicam s objemom 449 cm3 modelu CRF450RX viedlo prepracovaniu detailov mnohých prvkov v spolupráci s HRC a tento efekt si všimnete, len čo pridáte plyn. Prepracovali sme zmiešavanie v spaľovacej komore, rovnako ako profil plášťa piestu, piestny krúžok a ojnicu. Nová základňa vložiek vzduchových čističov má väčšiu plochu a prúdi ňou oveľa viac vzduchu, zatiaľ čo nové nastavenia PGM-F1 využíva vylepšeniu prietoku vzduchu a vstrekuje dvakrát viac paliva za cyklus. Rovnako sa teraz aj výfuk vyznačuje iným, väčším priemerom vŕtania v mieste, kde sa oddeľuje od zvodu. A celková dĺžka ľavého výfuku – od kanála po koncovku – sa zväčšila o 187 mm, pričom pravý tlmič je o 98 mm dlhší. Snímač polohy prevodovky umožňuje použitie troch špecifických zapaľovacích máp pre 1. a 2., 3. a 4. a 5. prevodový stupeň. Okrem toho sme sa zbavili nožného štartovania.
HRC Launch Control
Systém HRC Launch Control vyvinutý na základe priamych znalostí profesionálnych jazdcov spoločnosti Honda má 3 prevádzkové úrovne a modelu CRF450RX prináša výhodu už na štarte. 1. úroveň sa aktivuje pri 8 000 ot./min a je vhodná na blatisté podmienky – alebo jazdcov s malými skúsenosťami. 2. úroveň predstavuje základné nastavenie pre suché podmienky a zapína sa pri 8 500 ot./min. 3. úroveň sa aktivuje pri 9 500 ot./min a je určená pre skúsených jazdcov.
Tlačidlo výberu režimu motora (EMSB)
Model CRF450RX je určený na preteky vo všetkých druhoch terénu, preto dokáže prispôsobiť charakter motora tak, aby vyhovoval daným podmienkam. Tlačidlo výberu režimu motora (EMSB) má 3 režimy, ktoré vám v tom pomôžu. Režim 1 poskytuje vyvážený výkon a krútiaci moment, čo je ideálne pre väčšinu podmienok. Režim 2 znižuje výkon a krútiaci moment, zlepšuje trakciu zadného kolesa na kĺzavom alebo blatistom povrchu, zatiaľ čo režim 3 slúži na agresívnu jazdu pri zvládaní hlbokého piesku. Režimy 2 a 3 je možné ďalej upravovať pomocou existujúceho nastavovacieho nástroja HRC na hardvérové a softvérové mapovanie.
- Technické údaje - PODROBNOSTI O VAŠOM MOTOCYKLI
Motor | |
---|---|
Vrtánie × zdvih (mm) | 96 mm x 62,1 mm |
Príprava zmesi | Elektronické vstrekovanie paliva |
Kompresný pomer | 13,5 : 1 |
Zdvihový objem motora (ccm) | 449,7 cm3 |
Typ motora | Kvapalinou chladený štvortaktný jednovalec UNI-CAM |
Štartér | Elektrický |
Kolesá | |
---|---|
Predné brzdy | 260 mm kotúčová |
Zadné brzdy | 240 mm kotúčová |
Predné zavesenie | Teleskopická obrátená vidlica Showa 49 mm |
Zadné zavesenie | Showa s jedným tlmičom so systémom Honda Pro-Link |
Predné pneumatiky | Dunlop MX3SF |
Rozmer prednej pneumatiky | 90/90-21 54M |
Zadná pneumatika | Dunlop MX3S |
Rozmer zadnej pneumatiky | 120/90-18 65M |
Predné kolesá | Liaty hliníkový ráfik s drôteným výpletom |
Zadné kolesá | Liaty hliníkový ráfik s drôteným výpletom |
Rozmery a hmotnosti | |
---|---|
Uhol sklonu | 27,4° |
Rozmery (D × Š × V) (mm) | 2 175 mm x 827 mm x 1 260 mm |
Typ rámu | Hliníkový dvojitý nosník |
Objem palivovej nádrže (l) | 8,5 l |
Svetlá výška (mm) | 328 mm |
Pohotovostná hmotnosť (kg) | 115,6 kg |
Výška sedadla (mm) | 960 mm |
Závlek (mm) | 116 mm |
Rázvor (mm) | 1 477 mm |
Prevodovka | |
---|---|
Spojka | Mokrá, viaclamelová spojka |
Koncový prevod | Reťaz |
Typ prevodovky | manuálna prevodovka |
Prístroje a elektronika | |
---|---|
Systém zapaľovania | Digitálny CDI systém |