CRF250RX
HONDA CRF250RX POSUŇ VŠETKY HRANICE
VÝKON V KRVI
Trieda s nízkou hmotnosťou
Model CRF250RX predstavuje terénny stroj, po akom ste vždy túžili. Je to vysokovýkonný dráhový/enduro stroj vychádzajúci z modelu CRF250R a skonštruovaný tak, aby využil všetky výhody, ktoré ľahká 250-tka ponúka: manévrovateľnosť a svižnosť.
RÝCHLA JAZDA JE HRAČKOU
Prečo to vlastne komplikovať?
Model CRF250RX je výnimočný už preto, že má rovnaký hliníkový nosníkový rám a motor ako model CRF250R. Navyše však ponúka prestavené odpruženie Showa na použitie mimo motokrosovú trať, 18-palcové zadné koleso, väčšiu palivovú nádrž a bočný stojan. Preto pri skutočne náročnej jazde, ktorá je ostrá alebo technická, a väčšie motocykle sa pri nej ťažko zvládajú a unavia vás, model CRF250RX zažiari. Jeho výkon vám umožňuje napredovať, zatiaľ čo podvozok zaistí priľnavosť a umožní vám ju využiť. Rýchla jazda je hračkou.
KONTROLA SYSTÉMOV MODELU CRF250RX
Pozrite sa na pokročilé funkcie tohto výkonného motocykla.
HRC Launch Control
Trojstupňový systém Launch Control modelu CRF250RX vyvinutý na základe priamych poznatkov jazdcov tímu HRC ponúka možnosti, ktoré umožňujú čo najlepšie vyštartovať, či už ide o profesionálneho jazdca alebo začiatočníka a bez ohľadu na podmienky jazdy.
Väčšia palivová nádrž
Model CRF250RX využíva rovnakú palivovú nádrž s objemom 8,5 l ako model CRF450RX, ktorá predlžuje dojazd. Kryty chladiča sú špecifické pre model CRF250RX a hladké vonkajšie línie umožňujú ľahký pohyb na stroji.
Nastaviteľné riadidlá Renthal Fatbar
Riadidlá Renthal Fatbar, vyrobené z hliníka, zvyšujú ovládateľnosť a znižujú únavu jazdca. Ich polohu možno upraviť štyrmi rôznymi spôsobmi na prispôsobenie jazdnej polohy na mieru a dodávajú sa spolu s podložkou Renthal na riadidlá.
Odpruženie Showa a kolesá DID
Predná vidlica s veľkosťou 49 mm Showa úplne reguluje predpätie a tlmenie expanzie/kompresie. Aj zadný tlmič Showa umožňuje úplné nastavenie a na svoju funkciu využíva systém Pro-Link. 21-palcové predné a 18-palcové zadné koleso DID má čiernu farbu a využíva pneumatiky Dunlop Geomax AT81 Enduro.
Nový brzdový strmeň
Nový predný brzdový strmeň funguje na 260 mm kotúčoch s vlnovým vzorom. Využíva piesty s veľkosťou 30 a 27 mm. To umožňuje znížiť hmotnosť a spolu s nízkoexpanznou brzdovou hadičkou zlepšuje činnosť a výkon bŕzd.
MOTOR
Úžasný maximálny výkon s mimoriadne vysokým krútiacim momentom v nízkych otáčkach.
Model CRF250RX využíva 4-ventilový motor DOHC svojho súrodenca MX2 s rovnakým agresívnym maximálnym výkonom, no s revidovaným mapovaním prívodu paliva a zapaľovania, s cieľom zmierniť výkon na všeobecnejšie použitie v teréne. Vyšší krútiaci moment v oblasti nižších otáčok sa dosahuje vďaka telesu škrtiacej klapky s priemerom 44 mm na zrýchlenie prietoku vzduchu. Nasávacie a výfukové otvory sa prepracovali a profil uzatváracej vačky výfukového ventilu sa tiež znížil o 2°. Pravé zberné výfukové potrubie je tiež o 50 mm kratšie. Motory Honda sú známe svojou odolnosťou a nová olejová tryska piestu s piatimi otvormi zaistí optimálne chladenie piestu.
HRC Launch Control
Systém HRC Launch Control vyvinutý na základe priamych znalostí profesionálnych jazdcov spoločnosti Honda má 3 prevádzkové úrovne a modelu CRF250RX prináša výhodu už na štarte. Úroveň 1 pracuje pri 8 000 ot./min a hodí sa do blatistého terénu – alebo pre neskúsenejších jazdcov. Úroveň 2 predstavuje základné nastavenie do suchých podmienok a využíva krútiaci moment 8 500 ot./min. Úroveň 3 sa spúšťa pri 9 500 ot./min a je určená pre skúsených jazdcov.
Tlačidlo výberu režimu motora (EMSB)
Na modeli CRF250RX môžete jazdiť v rôznom teréne, preto dokáže prispôsobiť charakter motora tak, aby vyhovoval podkladu, po ktorom jazdíte. Trojica režimov nastaviteľná tlačidlom výberu režimu motora umožňuje práve to – režim 1 poskytuje vyvážený výkon a krútiaci moment, je vhodný pre väčšinu podmienok. Režim 2 znižuje výkon a krútiaci moment, zlepšuje trakciu zadného kolesa na kĺzavom alebo blatistom povrchu, zatiaľ čo režim 3 slúži na agresívnu jazdu pri zvládaní hlbokého piesku.
MAXIMÁLNA ZÁŤAŽ
Na toto je tento podvozok určený.
Hliníkový zužujúci sa dvojnosníkový rám siedmej generácie modelu CRF250RX vychádza z princípu stredového umiestnenia ťažiska a všetky jeho súčasti sa nachádzajú čo najbližšie k nízko položenému ťažisku stroja s cieľom zvýšiť trakciu zadného kolesa. Dokonale mu sekunduje úplne nastaviteľné odpruženie Showa, 18-palcové zadné koleso možno vybaviť celým radom pneumatík a bočný stojan s kovaného hliníka sa dokonale zasunie, aby neprekážal. Prepracovaný predný brzdový strmeň využíva piesty rôznych veľkostí – je ľahší a výkonnejší –, zatiaľ čo nový chránič vidlice prakticky znižuje riziko poškodenia kamienkami.
Riadenie Renthal
Riadidlá Renthal Fatbar znižujú hmotnosť systému riadenia a mierne sa ohýbajú na zaistenie pohodlia, horná vidlica obsahuje dve polohy upevnenia riadidiel, ktoré umožňujú posunutie riadidiel dozadu a dopredu o 26 mm. Keď sa držiak otočí o 180 stupňov, riadidlá možno posunúť o ďalších 10 mm zo základného nastavenia a vytvoriť tak štyri jedinečné jazdné polohy.
- Technické údaje - PODROBNOSTI O VAŠOM MOTOCYKLI
Motor | |
---|---|
Vrtánie × zdvih (mm) | 79 mm x 50,9 mm |
Príprava zmesi | Elektronické vstrekovanie paliva |
Kompresný pomer | 13,9 : 1 |
Zdvihový objem motora (ccm) | 249,4 cm3 |
Typ motora | Kvapalinou chladený štvortaktný jednovalec, rozvod DOHC |
Štartér | Elektrický |
Kapacita oleja | 1,3 l |
Kolesá | |
---|---|
Predné brzdy | 260 mm kotúčová |
Zadné brzdy | 240 mm kotúčová |
Predné zavesenie | 49 mm Showa vidlica |
Zadné zavesenie | Showa s jedným tlmičom so systémom Honda Pro-Link |
Predné pneumatiky | Dunlop AT81 |
Zadná pneumatika | Dunlop AT81 |
Rozmer prednej pneumatiky | 90/90-21 |
Rozmer zadnej pneumatiky | 110/100-18 |
Predné kolesá | Liaty hliníkový ráfik s drôteným výpletom |
Zadné kolesá | Liaty hliníkový ráfik s drôteným výpletom |
Rozmery a hmotnosti | |
---|---|
Uhol sklonu | 27,3° |
Rozmery (D × Š × V) (mm) | 2 181 mm x 827 mm x 1 260 mm |
Typ rámu | Hliníkový dvojitý nosník |
Objem palivovej nádrže (l) | 8,5 l |
Svetlá výška (mm) | 329 mm |
Pohotovostná hmotnosť (kg) | 111 kg |
Výška sedadla (mm) | 961 mm |
Závlek (mm) | 115 mm |
Rázvor (mm) | 1 486 mm |
Prevodovka | |
---|---|
Spojka | Mokrá, viaclamelová spojka |
Koncový prevod | Reťaz |
Typ prevodovky | manuálna prevodovka |
Prístroje a elektronika | |
---|---|
Systém zapaľovania | Tranzistorový systém |