Africa Twin Adventure Sports CRF1000L

Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports

CRF1000L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS VYRAZTE KAMKOĽVEK

Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports

SKUTOČNÁ JAZDA SA ZAČÍNA NA KONCI CESTY

Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports

NAČÚVAJTE LEGENDE

Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports

2019 ADVENTURE SPORTS

Navrhnutý na dobývanie klasických aj terénnych ciest celého sveta

Model CRF1000L je inšpirovaný víťazným strojom na pretekoch rely Dakar – modelom NXR750 – a je stvorený na dlhé cesty a výlety do náročného terénu.

DOBRODRUŽSTVO POKRAČUJE

Volanie divočiny je inštinkt, ktorému sa nikdy nedá odolať.

Keď sa vydáte na cestu, nesmie vás nič prekvapiť. Model Africa Twin Adventure Sports je vybavený palivovou nádržou s veľkým objemom, odpružením s dlhými zdvihmi pre dosiahnutie väčšej svetlej výšky a lepšou ochranou pred vplyvmi počasia. Elektronické ovládanie plynu prichádza s 3 režimami jazdy – a dodatočným režimom G pre jazdu v teréne. K tomu patrí rad ďalších inovatívnych funkcií, vďaka ktorým sa dostanete ďalej, ako kedykoľvek predtým. Završujúci detail tvoria špeciálne farby, ktoré sú oslavou a pripomienkou 30. výročia motocykla. Každý detail je prichystaný na jazdu... Ste pripravení?

Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports

SKUTOČNÝ ŽIVOT ZNAMENÁ ÍSŤ NEVYZNAČENOU TRASOU

Dobrodružný duch sa nedá skrotiť.

Model CRF1000L Africa Twin Adventure Sport neodradia ani tie najhoršie cesty na svete. Neexistuje prekážka, ktorá by ho dokázala zastaviť, rovnako ako neexistuje prekážka, ktorá by dokázala zastaviť vás. Nech už sa zameriate na akýkoľvek horizont smerom na sever, západ, východ alebo juh, schopnosti tohto motocykla vás dokážu dostať kamkoľvek. Ako ďaleko s ním chcete zájsť, záleží iba na vás.

Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports
Kombinuje v sebe maximálny výkon 70 kW pri 7 500 ot./min a krútiaci moment 99 Nm pri 6 000 ot./min, vďaka čomu získate veľkorysé silné zrýchlenie, keď ho práve potrebujete. Motor modelu CRF1000L poskytuje dokonalú rovnováhu medzi citlivými reakciami a trakciou zadného kolesa.

VEĽKORYSÝ VÝKON DVOJVALCA

Správna rovnováha pre dobrodružstvá na ceste aj v teréne.

Nový motor modelu CRF1000L má ľahší vyvažovací hriadeľ a prepracovaný systém nasávania a výfuku, vďaka čomu ponúka lepší krútiaci moment v strednom rozsahu. Táto kombinácia poskytuje horlivú a energickú odozvu – na požiadanie. Spolu s balíkom na kontrolu riadenia motora dáva tento stroj jazdcovi pocit istoty počas jazdy na všetkých druhoch terénu, v meste, na vidieku alebo v púšti.

Ľahký a kompaktný
Motor prispieva nielen k zvýšenej svetlej výške, ale tiež k pohodliu jazdca. Drží ho 6 držadiel, ktoré udržiavajú minimálnu hodnotu vibrácií. Podvozok – dvojitý polokolískový rám z ocele – sa vyznačuje pevnosťou a vynikajúcou všestrannosťou, ktorá ponúka skvelé jazdné vlastnosti – či už pri rýchlej jazde na diaľnici, alebo terénnej jazde po náročných povrchoch.

Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports
Dvojspojková prevodovka uľahčuje výjazd na vrchol. Má chytrý spôsob detekcie naklonenej plochy. Čím je uhol strmší, tým viac sa nastaví tak, aby vám poskytla najlepšiu možnú trakciu a ovládateľnosť.
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports
Ďalšie zníženie hmotnosti sa dosiahlo použitím lítium-iónového akumulátora. Ďalším prínosom je dlhšia životnosť akumulátora a oveľa menšie straty energie – aj keď sa nejakú dobu nepoužíva.

PLANÉTA JE IBA TVOJA... VYDAJ SA NA CESTU

Vďaka 3 rôznym režimom jazdy sú prístupné všetky cesty.

Všetko potrebné máte na dosah ruky – stačí si len vybrať vlastnosti jazdy, ktoré vyhovujú vašej nálade, schopnostiam a podmienkam na ceste.

Režimy jazdy
K dispozícii sú tri kombinácie nastavenia: TOUR využíva najvyšší dostupný výkon a poskytuje brzdenie motora (EB) v rámci stredného rozsahu a v kombinácii s najvyššou úrovňou systému kontroly trakcie HSTC. Režim URBAN využíva strednú úroveň dostupného výkonu v kombinácii s rovnakými nastaveniami systémov HSTC a EB, ako pri režime TOUR:

Osobné nastavenia
Štvrtý režim – USER – ponúka jazdcovi možnosť nastavenia a uloženia preferovanej kombinácie úrovní využívania dostupného výkonu a systémov EB a HSTC. Ak chcete dosiahnuť najlepší terénny výkon, stlačte tlačidlo G. Možno ho použiť v kombinácii s každým režimom jazdy, pričom upravuje ovládanie spojky tým, že poskytuje priamejšie prenášanie pohonu prostredníctvom dvojspojkovej prevodovky.

Dvojspojková prevodovka
Ako už naznačuje jej názov, nachádzajú sa v nej dve spojky, nezávisle ovládané ich vlastným elektrohydraulickým okruhom. Jedna spojka je určená na naštartovanie a pre 1., 3. a 5. prevodový stupeň a druhá spojka je určená pre 2., 4. a 6. prevodový stupeň, takže keď je zvolený prevodový stupeň, tak sa jednotlivé spojky prepínajú medzi sebou. Preraďovanie je hladké, rýchle a eliminuje rázy pri radení, pričom zachováva stabilitu motocykla – ako pri preraďovaní na vyšší stupeň, tak aj pri preraďovaní na nižší stupeň rozsahu prevodovky.

Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports
Vyberte si režim, ktorý chcete využívať počas výletu a dvojspojková prevodovka (DCT) sa postará o zvyšok. Stačí uchopiť riadidlá a dobrodružstvo sa môže začať. Režim jazdy a systém kontroly trakcie HSTC je možné kedykoľvek nastaviť pomocou ovládacích prvkov na riadidle.

- Technické údaje - PODROBNOSTI O VAŠOM MOTOCYKLI

Motor
Vrtánie × zdvih (mm) 92 x 75,1 mm
Zdvihový objem motora (ccm) 998 cm3
Typ motora Kvapalinou chladený štvortaktný radový dvojvalec s 8 ventilmi, 270° predsadením ojnicových čapov a rozvodom uni-cam
Max. výkon 70 kW pri 7 500 otáčkach (95/1/EC)
Max. krútiaci moment 99 Nm pri 6 000 otáčkach (95/1/EC)
Štartér Elektrický
Kolesá
ABS System 2-kanálové, na zadnom kolese vypínateľné
Predné brzdy Dva 310-mm vlnovité plávajúce kotúče s hliníkovým unášačom a hydraulicky ovládaným radiálne uchyteným 4-piestikovým strmeňom s platničkami zo spekaného kovu
Zadné brzdy 256-mm vlnovitý kotúč s hydraulicky ovládaným 1-piestikovým strmeňom s platničkami zo spekaného kovu.
Predné zavesenie 45-mm obrátená vidlica Showa kartridžového typu, plne nastaviteľná, zdvih 252 mm
Zadné zavesenie Monobloková odlievaná hliníková kyvka so systémom Pro-Link s tlakovaným plynovým tlmičom, nastaviteľné predpätie a odskok, zdvih 240 mm
Predné pneumatiky 90/90-R21 dušová
Predné pneumatiky Rozmer prednej pneumatiky
Zadná pneumatika 150/70-R18 dušová
Rozmer zadnej pneumatiky 150/70-R18 dušová
Predné kolesá 21M/C x MT2.15 vypletané s hliníkovým ráfom
Zadné kolesá 18M/C x MT4.00 vypletané s hliníkovým ráfom
Rozmery a hmotnosti
Rozmery (D × Š × V) (mm) 2 340 mm x 930 mm x 1 570 mm
Typ rámu Oceľový kolískový s podsedlovým rámom z vysokopevnostnej ocele
Objem palivovej nádrže (l) 24,2 l
Spotreba paliva 4,7 l/100 km (WMTC)
Svetlá výška (mm) 270 mm
Pohotovostná hmotnosť (kg) 243 kg
Výška sedadla (mm) Štandardne 920 mm, najnižšie 900 mm
Rázvor (mm) 1 580 mm
Prevodovka
Spojka Viaclamelová v olejovom kúpeli, antihopingová
Koncový prevod O-krúžková reťaz
Prevodovka 6-stupňová manuálna so stálym záberom
Typ prevodovky 6-stupňová manuálna so stálym záberom
Prístroje a elektronika
Svetlomety Dvojité LED (1 stretávacie/1 diaľkové)
Prístroje Inverzný LCD panel v rely štýle zobrazujúci jazdné módy, rýchlosť, otáčky motora, stav paliva, zaradený prevodový stupeň, nastavenie ABS a HSTC, najazdené kilometre, denné počítadlá a hodiny
Zadné svetlo LED
Objavte motocykle z kategórie Adventure