CB1000R NEO SPORTS CAFÉ

Honda CB1000R Neo Sports Cafe

CB1000R NEO SPORTS CAFÉ SUROVÝ, RADIKÁLNY A RETRO

Honda CB1000R Neo Sports Cafe

MAXIMÁLNA
OSOBITOSŤ

Honda CB1000R Neo Sports Cafe

NECHAJTE HO ZAREVAŤ

Drsný charakter

Úžasný a ohromujúci nový vzhľad – model CB1000R sme odhalili skoro až na kosť.

NOVÁ POULIČNÁ IDENTITA

Nekapotovaný športový motocykel trochu inak.

Kompaktné a vypracované telo – už na prvý pohľad púta pozornosť svojím lešteným kovovým povrchom, ktorý stelesňuje tradíciu vysokootáčkového motocykla Café Racer. Je to silná šelma so špičkovým ovládaním a výkonom. Zoznámte sa s modelom Honda CB1000R – ak si naň trúfate.

Honda CB1000R Neo Sports Cafe
Honda CB1000R Neo Sports Cafe

ŠTÍHLY A NEÚPROSNÝ

Ešte minimalistickejšia konštrukcia.

Nazvali sme ho Neo Sports Café a predstavuje nový obnažený štýl modelu CB1000R. Od kolies nahor bol kompletne prepracovaný s dôrazom na kov, vďaka čomu nadobudol osobitý a agresívny charakter. S temnou čiernou povrchovou úpravou motora a krytov zatieni tento motocykel všetky vozidlá na ulici a svojím výrazným štýlom zapôsobí všade, kde s ním budete jazdiť – alebo kde ho zaparkujete.

Honda CB1000R Neo Sports Cafe
S kratším prvým, druhým a tretím prevodovým stupňom a antihoppingovou spojkou je preraďovanie pri jazde po kľukatých cestách ešte zábavnejšie.

LÁKA VÁS JAZDIŤ

Športové ovládanie s agresívnym vzhľadom

Energický štvorvalcový motor s objemom 998 cm3 – s valcami s vyšším kompresným pomerom, aké obsahuje napr. model CBR1000RR – je upevnený na úplne novom podvozku s pevným oceľovým chrbticovým rámom a jednostrannou kyvnou vidlicou. Maximálny výkon 107 kW pri 10 500 ot./min spolu s krútiacim momentom 104 Nm pri 8 250 ot./min poskytuje veľkorysé zrýchlenie vždy, keď ho potrebujete. Ide o vzrušujúcu kombináciu silného výkonu a ovládateľnej sily v celom rozsahu otáčok.

Honda CB1000R Neo Sports Cafe
Motocykel, ktorý vyzerá, pôsobí a jazdí radikálne inak než všetky doterajšie modely.
Honda CB1000R Neo Sports Cafe
Vďaka možnosti uložiť si vlastné nastavenia môžete motocykel CB1000R skrotiť na účely jazdenia po meste alebo mu popustiť uzdu a dopriať si jedinečný zážitok pri jazde na otvorených cestách.

SILA NA DOSAH RUKY

Vysvetlenie dávkovania výkonu a režimov jazdy.

Pribudlo elektronické ovládanie plynu (TBW), ktoré poskytuje maximálnu kontrolu a špičkový výkon pri rôznych otáčkach. Funguje prostredníctvom troch režimov jazdy a s voliteľnou kontrolou trakcie Honda (HSTC) predstavuje vzrušujúcu kombináciu, vďaka ktorej budete vždy chcieť jazdiť ešte viac naplno, ďalej a dlhšie.

Režim Rain
Pri nastavení najnižšieho dostupného výkonu dosiahnete stredne intenzívne brzdenie motorom (EB) a vysokú mieru kontroly trakcie (HSTC). Pri nižších úrovniach výkonu a krútiaceho momentu sa prednostne využívajú prvé tri prevodové stupne – kde je to najužitočnejšie pri mokrej vozovke.

Štandardný režim
Tento režim využíva stredné nastavenie výkonu, trakcie HSTC a brzdenia motorom (EB). Znižuje výkon prvého a druhého prevodového stupňa a uplatňuje krivku výkonu ležiacu tesne pod krivkou režimu SPORT. K dispozícii je nižší krútiaci moment pri minimálnom otvorení škrtiacej klapky, aby bol motocykel stabilnejší a jazdil plynulejšie, keď pridávate alebo uberáte plyn. Umožňuje tiež mierne prekĺzavanie zadného kolesa a udržiava predné koleso na zemi.

Režim Sport
Keď chcete jazdiť naplno, zvoľte si tento režim, pri ktorom sa využíva vysoké nastavenie výkonu s najnižšími úrovňami brzdenia motorom (EB) a kontroly trakcie (HSTC) – výsledkom je 100 % výkon vo všetkých šiestich prevodových stupňoch. Stroju tým úplne popustíte uzdu – získate maximálny krútiaci moment vo všetkých polohách škrtiacej klapky s veľmi malou kontrolou trakcie (HSTC).

Používateľský režim User
Programovateľný režim, ktorý umožňuje jazdcovi dolaďovať správanie stroja výberom niektorého z 3 nastavení. Nastavenia si zároveň môžete uložiť na ďalšie použitie.

- Technické údaje - PODROBNOSTI O VAŠOM MOTOCYKLI

Motor
Vrtánie × zdvih (mm) 75 mm x 56,5 mm
Príprava zmesi PGM-FI
Kompresný pomer 11,6 : 1
Zdvihový objem motora (ccm) 998 cm3
Typ motora Kvapalinou chladený radový štvorvalec s rozvodom DOHC
Max. výkon 107 kW pri 10 500 otáčkach
Max. krútiaci moment 104 Nm pri 8 250 otáčkach
Štartér Elektrický
Kolesá
ABS System 2-kanálové
Predné brzdy Dva 310 mm kotúče
Zadné brzdy 256 mm kotúč
Predné zavesenie Showa SFF-BP obrátená vidlica
Zadné zavesenie Showa BRFC (Balance Free Rear Cushion)
Rozmer prednej pneumatiky 120/70 ZR17
Rozmer zadnej pneumatiky 190/55 ZR17
Predné kolesá Odlievané
Zadné kolesá Odlievané
Rozmery a hmotnosti
Kapacita akumulátora (V – Ah) 12V/8.6AH
Uhol sklonu 25°
Rozmery (D × Š × V) (mm) 2120 mm x 789 mm x 1095 mm
Typ rámu Oceľový mono backbone
Objem palivovej nádrže (l) 16,2 l
Spotreba paliva 5,81 l/100 km
Svetlá výška (mm) 135 mm
Pohotovostná hmotnosť (kg) 212 kg
Výška sedadla (mm) 830 mm
Závlek (mm) 100 mm
Rázvor (mm) 1 455 mm
Prevodovka
Spojka Viaclamelová v olejovom kúpeli
Koncový prevod Reťaz
Prevodovka 6-stupňová
Prístroje a elektronika
12v Socket Príplatkové príslušenstvo
Svetlomety LED
Prístroje LCD
Zadné svetlo LED
Objavte motocykle z kategórie Street & Touring