CB300R Neo Sports Café

Honda CB300R

Honda CB300R NEO SPORTS CAFÉ

Honda CB300R

KONCENTROVANÝ VÝKON

RETRO REBEL

Neskrýva svoj živelný temperament.

Vyznačuje sa priebojným, odvážnym novým vzhľadom, pri ktorom leštené zliatinové kryty chladiča kontrastujú s čiernym motorom a podveseným výfukom zalomeným nahor. Úplne nový rám z oceľových rúrok a masívne pôsobiaca 41 mm prevrátená predná vidlica mu dodávajú svižné ovládanie a charakter. Na druhej strane, svetlomet, zadné svetlo a smerovky typu LED prispievajú k tomu, že tento motocykel vynikne všade, kam ho vezmete.

Honda CB300R
Honda CB300R

OBNAŽENÉ ZÁKLADNÉ PRVKY

Model CB300R je zábavný a úsporný, s ľahkým ovládaním a údržbou.

Ideálny motocykel pre mladých začínajúcich jazdcov alebo pre tých, ktorí hľadajú dokonalejší a sebavedomejší stroj na dvoch kolesách. Jeho pevný vzhľad nie je len povrchným dojmom, pri tomto modeli, podobne ako pri modeli CB1000R, hrá hlavnú úlohu kov. Jeho drsný a kompaktný charakter výborne zapadne do mestských uličiek, ale rovnako dobre vynikne aj na diaľniciach. Čo viac potrebujete?

Honda CB300R
Model CB300R so svojím drsným vzhľadom a lomenými líniami prináša do ulíc nový štýl.

RÝCHLOSŤ A VÝKON

Maloobjemový stroj, v ktorom sa ukrýva nespútaná energia.

Kompaktný vysokootáčkový motor s objemom 286 cm3 dosahuje maximálny výkon 23,1 kW pri 8 500 ot./min a krútiaci moment 27,9 Nm pri 7 500 ot./min, vďaka čomu vám zdvihne pulz už pri naštartovaní. Radšej sa pevne držte, lebo na ceste, ktorá sa pred vami lákavo ťahá do diaľky, vás pomocou 6-stupňovej prevodovky môže vystreliť rýchlosťou až 200 m/s len za 9,2 sekundy.

Rám
Hoci sa dizajn modelu CB300R inšpiruje modelom CB1000R, jeho rám má svoju vlastnú jedinečnú konštrukciu z lisovanej ocele a oceľových rúrok. Pevný vzhľad modelu CB300R tiež prispieva k bezproblémovému ovládaniu; môžete sa oň s dôverou oprieť pri ostrom vyberaní zákrut alebo pri odbočovaní na úzkych križovatkách v meste.

Honda CB300R
Jednovalcový úsporný motor modelu CB300R so vstrekovaním paliva PGM-FI sa plynulo pohybuje po meste, a zároveň dokáže vyvinúť úchvatný výkon, keď ho vezmete vyvetrať na diaľnicu.

- Technické údaje - PODROBNOSTI O VAŠOM MOTOCYKLI

Motor
Vrtánie × zdvih (mm) 76 mm x 63 mm
Príprava zmesi PGM-FI
Kompresný pomer 10,7 : 1
Zdvihový objem motora (ccm) 286 cm3
Typ motora Kvapalinou chladený jednovalec
Max. výkon 23,1 kW pri 8500 otáčkach
Max. krútiaci moment 27,5 Nm pri 7 500 otáčkach
Štartér Elektrický
Kolesá
ABS System 2-kanálové s IMU
Predné brzdy 296 mm plávajúci kotúč s radiálne montovaným 4-piestikovým strmeňom Nissin
Zadné brzdy 220 mm kotúč s jednopiestikovým strmeňom
Predné zavesenie 37 mm teleskopická vidlica, zdvih 130 mm
Zadné zavesenie Monoshock damper, Pro-Link swingarm, 107mm travel
Rozmer prednej pneumatiky 110/70R17M/C 54H
Rozmer zadnej pneumatiky 150/60R17M/C 65H
Predné kolesá 17-palcové
Zadné kolesá 17-palcové
Rozmery a hmotnosti
Kapacita akumulátora (V – Ah) 12V-7AH
Uhol sklonu 24°
Rozmery (D × Š × V) (mm) 2 012 mm x 802 mm x 1 052 mm
Typ rámu Oceľový priehradový
Objem palivovej nádrže (l) 10 l
Spotreba paliva 3,31 l/100 km (WMTC mode)
Svetlá výška (mm) 151 mm
Pohotovostná hmotnosť (kg) 143 kg
Výška sedadla (mm) 799 mm
Rázvor (mm) 1 352 mm
Prevodovka
Spojka Viaclamelová v olejovom kúpeli, hydraulicky ovládaná
Koncový prevod Reťaz
Prevodovka 6-rýchlostná
Prístroje a elektronika
Svetlomety LED
Prístroje LCD zobrazujúci rýchlosť, otáčky motora, stav paliva a zaradený prevodový stupeň
Zadné svetlo LED
Objavte motocykle z kategórie Street & Touring