Fireblade SP/SP2 CBR1000RR

Honda CBR1000RR Fireblade SP/SP2

Honda CBR1000RR Fireblade SP a SP2 Najvyššia úroveň ovládania

Honda CBR1000RR Fireblade SP/SP2

PRIPRAVENÝ
VYRAZIŤ

Honda CBR1000RR Fireblade SP/SP2

Správna rovnováha

Motocykle Fireblade SP a SP2 sú absolútnym vyjadrením pokročilej technológie na dosahovanie športových výkonov.

Honda CBR1000RR Fireblade SP/SP2

Ideálna stopa

Brzdy, apex a plyn.

Všetko, na čom záleží pri tvrdom súboji na okruhu. Presne na to sú určené brutálne rýchle stroje Fireblade SP a SP2 s elektronicky riadeným odpružením Öhlins (S-EC) a vyspelou elektronikou, ktoré riadia ako skvelý štvorvalcový motor a odľahčený podvozok.

Ešte výraznejší štýl

Zoznámte sa s úžasnými modelmi SP a SP2.

Model CBR1000RR Fireblade nám poslúžil ako základ pre prechod na nasledujúcu úroveň úplnej kontroly, ktorú sme pri týchto dvoch pretekárskych strojoch doplnili o poloaktívne elektronicky riadené odpruženie Öhlins (S-EC) a rozhranie OBTi (Öhlins Objective Based Tuning). Tieto motocykle sú navyše vybavené kompaktnými 16 l palivovými nádržami z horčíkovej zliatiny, radiálnymi štvorpiestikovými monoblokovými brzdovými strmeňmi Brembo a rýchlym radením. Ak milujete jazdu na okruhoch, model SP je dokonalým nástrojom. A ak máte pretekanie v krvi, model SP2 je pripravený.

Honda CBR1000RR Fireblade SP/SP2
Honda CBR1000RR Fireblade SP/SP2

Naše pretekárske modely

Špeciálny model s homologáciou pre jazdu na bežných pozemných komunikáciách, ktorý vychádza z modelov SP a SP2, je zrodený na preteky. Hlava valcov a piesty sú odlišné a pripravené na vyladenie na ešte vyšší výkon. Zlaté kolesá Marchesini znižujú neodpruženú hmotnosť a vyzerajú jednoducho úžasne.

Vyrazte pretekať
Motocykel, ktorý sa najviac približuje pravému továrenskému pretekárskemu stroju a ktorý si môžete zaobstarať. A ak chcete jazdiť naozaj na hrane, sú k dispozícii pretekárske súpravy.

Honda CBR1000RR Fireblade SP/SP2
Preskúmajte všetky neuveriteľné schopnosti elektronickej výbavy, ktoré naplno využijete na pretekárskej trati.
Honda CBR1000RR Fireblade SP/SP2

TECHNOLÓGIE MODELOV CBR1000RR FIREBLADE SP/SP2 POHĽAD NA ŠPORTOVÝ
MOTOCYKEL

Honda CBR1000RR Fireblade SP/SP2

SRDCOM
SUPERBIKE

Honda CBR1000RR Fireblade SP/SP2

Pán Sato-san – vedúci projektu

Skutočný cieľ bez ohľadu na to, kde jazdíte, je zažiť niečo výnimočné, niečo, čo sa vymyká každodennému životu, čo len ťažko prekonáte.

Honda CBR1000RR Fireblade SP/SP2
Oveľa skôr, než začnete Fireblade klopiť do zákruty, jeho vysoko technicky vyspelý mozog začne vykonávať potrebné prepočty.

Správna jazda

Ako balík elektroniky modelov Fireblade, Fireblade SP a SP2 prepája jazdca, motocykel a jazdný povrch.

Mozog
Nervovým centrom motocykla je inerciálna meracia jednotka (IMU) pracujúca v 5 osiach (pri zrýchľovaní v 3 osiach, pri uhlovej rýchlosti v 2 osiach) umiestnená v blízkosti ťažiska motocykla, ktorá neustále meria uhol náklonu a priečneho i pozdĺžneho stáčania.

Z ostatných snímačov sa zhromažďujú aj údaje o otáčkach kolies, otáčkach motora a polohe brzdy a plynu. V prípade modelov SP a SP2 sa v závislosti od režimu odpruženia, ktorý vybral jazdec, použije optimálny útlm pri kompresii a tlmení, čo zaisťuje dokonalú reguláciu odpruženia v rôznych rýchlostiach.

Brzdový systém
Systém ovládania zadného zdvihu (RLC) pomáha udržiavať kontrolu nad zadným kolesom motocykla pri prudkom alebo neskorom brzdení v zákrutách. Systém ABS je vyladený na preteky a reguluje brzdnú silu v zákrutách s obmedzenými zásahmi pri vysokých rýchlostiach dosahovaných na pretekárskej trati.

Honda CBR1000RR Fireblade SP/SP2
Systém ABS pôsobí pri jazde do zákruty, zvyšuje pocit istoty, keď chcete prejsť čo najrýchlejšie kolo, a pomáha aj profesionálnym jazdcom.
Honda CBR1000RR Fireblade SP/SP2
Vy a váš motocykel máte vždy všetko pod kontrolou, v ľubovoľnom uhle.
Honda CBR1000RR Fireblade SP/SP2
Motor modelu Fireblade je štvorvalcové majstrovské dielo, ktorého konštrukčné riešenie a elektronika čerpá z motocykla RC213V.

Výkon je základ

Mimoriadne živá pohonná jednotka pripravená pre rýchlu jazdu na dráhe.

Fireblade SP má s modelom Fireblade spoločný radový štvorvalcový motor DOHC s rovnakým maximálnym výkonom 141 kW a maximálnym krútiacim momentom 114 Nm, diely z horčíkovej zliatiny, klznú spojku a titánový tlmič výfuku. V základnej verzii je ale osadený rýchlym radením Quickshifter, ktoré umožňuje bezspojkové radenie nahor, a asistentom na podraďovanie, ktorý zaisťuje bezspojkové radenie nadol s automatickým medziplynom.

SP2. Stvorený pre preteky
Motor modelu SP2 je ako špeciál s homologáciou pripravený na montáž dielov z pretekárskych súprav HRC. Navyše má vo výrobe integrovanú elektroniku, ktorá umožňuje dosiahnuť ďalšie úrovne funkčnosti a výkonu najmä na pretekárskej dráhe. HRC systém riadenia rozjazdu možno nastaviť v rozmedzí 6 až 12 000 otáčok a k dispozícii je aj pri funkciách na obmedzenie rýchlosti v pretekárskych boxoch.

Honda CBR1000RR Fireblade SP/SP2
Titánový tlmič výfuku, ktorého tvar umožňuje dosiahnuť vyššiu svetlú výšku, znižuje hmotnosť a prispieva k centralizácii hmoty.
Honda CBR1000RR Fireblade SP/SP2

Ovládanie výkonu

Takto funguje systém na výber režimu jazdy (RMSS).

Výkonová charakteristika motora, ovládateľnosť podvozka a v prípade modelov SP a SP2 aj odpruženie Öhlins sa riadi elektronicky a počas jazdy sa tieto systémy priebežne upravujú. Systém na výber jazdných režimov má 3 prednastavené možnosti označované ako RÝCHLY, ZÁBAVNÝ a BEZPEČNÝ, ktoré sa vyberajú prepínačom na ľavom riadidle.

Režim 1: RÝCHLY Poskytuje maximálny lineárny výkon s plynulou odozvu plynu, nízku mieru zásahov systému HSTC a brzdenie motorom pri súčasnom nastavení vysokej tlmiacej sily.

Režim 2: ZÁBAVNÝ Výkon sa riadi pri prvých troch prevodových stupňoch spolu so strednou mierou zásahov systému HSTC, brzdením motorom a nastavením tlmiacej sily odpruženia.

Režim 3: BEZPEČNÝ Riadi výkon motora od prvého po štvrtý prevodový stupeň, pričom silné zásahy voliteľnej kontroly trakcie zlepšujú trakciu zadného kolesa a zvyšujú účinok brzdenia motorom. Odpruženie sa nastaví tak, aby poskytovalo nízku tlmiacu silu.

Používateľské režimy USER K dispozícii sú dva používateľské režimy USER, teda celkovo päť jazdných režimov. Pri ich výbere možno režimy 1, 2 a 3 nezávisle naprogramovať tak, aby vyhovovali štýlu jazdca, jeho hmotnosti, profilu trate a jazdným podmienkam. Navyše niektoré nastavenia možno úplne vypnúť.

Honda CBR1000RR Fireblade SP/SP2
Hybridná konštrukcia hliníkovej zadnej výkyvnej vidlice Pro-Link je neuveriteľne tuhá, zatiaľ čo plynový zadný tlmič Öhlins TTX36 ponúka špičkovú kvalitu, široké možnosti nastavenia a 60mm zdvih.

Dokonale presné odpruženie

Dokonale vyladená ovládateľnosť a priľnavosť.

Modely Fireblade SP a SP2 sú prvými motocyklami od spoločnosti Honda vybavenými elektronicky riadeným odpružením Öhlins s krokovým motorom (S-EC) so 43 mm prevrátenou prednou vidlicou NIX30 a zadným tlmičom TTX36. Systém v závislosti od zvoleného režimu odpruženia ponúka optimálnu spätnú väzbu počas normálnej jazdy ako aj v prípade síl generovaných pri prudkom zrýchľovaní, brzdení a jazde v zákrutách na pretekárskej trati vďaka automatickej úprave nastavení pomocou jednotky presného odpruženia (SCU).

Honda CBR1000RR Fireblade SP/SP2
43 mm prevrátená predná vidlica Öhlins NIX30 poskytuje jazdcovi intenzívnu spätnú väzbu a odozvu. Model Fireblade SP2 je okrem toho vybavený zlatými kolesami Marchesini a štvorpiestovými monoblokovými strmeňmi Brembo.

- Technické údaje - PODROBNOSTI O VAŠOM MOTOCYKLI

Motor
Vrtánie × zdvih (mm) 76 x 55 mm
Príprava zmesi PGM-DSFI
Kompresný pomer 0.5423611111111112
CO2 Emissions (g/km) 132 g/km
Zdvihový objem motora (ccm) 999 cm3
Typ motora Kvapalinou chladený štvortaktný 16-ventilový radový štvorvalec, rozvod DOHC
Max. výkon 141 kW pri 13 000 ot. za min.
Max. krútiaci moment 116 Nm pri 11 000 ot. za min.
Štartér Elektrický
Kolesá
Predné zavesenie Teleskopická obrátená vidlica s priemerom vnútornej trubky 43 mm Big Piston s nastaviteľným predpätím, kompresiou a odskokom, 120mm zdvih
Zadné zavesenie Pro-Link s TTX36 Smart-EC (Öhlins), 60mm zdvih
Predné pneumatiky 120/70ZR17 58W
Rozmer zadnej pneumatiky 190/50ZR17 73W
Predné kolesá 17 palcov
Zadné kolesá 17 palcov
Rozmery a hmotnosti
Kapacita akumulátora (V – Ah) 12V - 4.5 Ah (Li-ion)
Uhol sklonu 23,3°
Rozmery (D × Š × V) (mm) 2 065 mm x 715 mm x 1 125 mm
Typ rámu Dvojitý kosoštvorcový, hliníkový, odlievaný
Objem palivovej nádrže (l) 16 litrov
Svetlá výška (mm) 129 mm
Pohotovostná hmotnosť (kg) 195 kg
Výška sedadla (mm) 820 mm
Závlek (mm) 96 mm
Rázvor (mm) 1 404 mm
Prevodovka
Spojka Mokrá, viaclamelová
Koncový prevod Reťaz
Prevodovka 6-stupňová
Prístroje a elektronika
Svetlomety LED
Objavte motocykle z kategórie Super Sport