CBR500R 2019

Honda CBR500R

CBR500R UŽ DNES SI VYBERTE TYP JAZDCA,
KTORÝM SA CHCETE ZAJTRA STAŤ

Honda CBR500R

Už dnes si vyberte typ jazdca, ktorým sa chcete zajtra stať. Vďaka novému agresívnemu vzhľadu a nárastu výkonu v nižších otáčkach vás model CBR500R zbaví akýchkoľvek obmedzení. A možno na ňom jazdiť aj s oprávnením skupiny A2.

Honda CBR500R

ZVUK SLOBODY

Vytočte dvojvalcový motor z voľnobehu do vyšších otáčok. Započúvajte sa do jedinečného a pôsobivého agresívneho revu motocykla. Zhlboka sa nadýchnite. Cesta patrí vám.

Honda CBR500R

RÝDZI ŠPORTOVÝ ŠTÝL

Inšpirované modelom Fireblade.

Model CBR500R sa inšpiroval športovým vplyvom motocykla CBR1000RR Fireblade. Súčasťou ostrejších, agresívnejších línií sú aj jedinečné aerodynamické krídelká. Pohľad z kokpitu vpred je čisto športový s riadidlami umiestnenými pod horným mostíkom a inverzným LCD panelom. Palivová nádrž má inovatívny dizajn, ktorý súčasne zvyšuje kapacitu (na zaistenie dlhšieho dojazdu) a optimalizuje rozmery.

IDEME VPRED

Výkon dvojvalca.

Model CBR500R sa vyznačuje dvojvalcovým motorom, ktorý vám ponúka bezkonkurenčný výkon. Nebudete si musieť vyberať medzi motocyklom s bleskovým zrýchlením a motocyklom, ktorý vás vezme na vzrušujúcu jazdu pomocou vyladenej šesťstupňovej prevodovky. Model CBR500R vám ponúka oboje. V tom spočíva jedinečnosť slobody.

A rovnako ako jeho väčší príbuzný CBR má antihoppingovú spojku, ktorá uľahčuje radenie hore a bráni zablokovaniu zadného kolesa pri podraďovaní. Aby ste si mohli vychutnať ešte športovejšiu jazdu, krútiaci moment sa zvýšil o 3 až 4 percentá pri nízkych až stredných otáčkach v rozmedzí 3 000 až 7 000 ot./min.

Honda CBR500R
Honda CBR500R

ÚPLNÁ VÝBAVA

A ste pripravení vyraziť na cestu.

Motocykel CBR500R je vybavený novým LCD prístrojovým panelom s inverzným zobrazením, ukazovateľom zaradeného prevodového stupňa. Pri jazde v náročných podmienkach sa riadidlá upevnia pod horným mostíkom, vďaka čomu získate optimálnu kontrolu. 41 mm teleskopická vidlica umožňuje nastaviť predpätie pružiny. Platí to aj o novom zadnom zavesení kolesa Pro-Link s tlmičom Monoshock. Úplné LED osvetlenie (vrátane smeroviek) stroj dokonale dopĺňa. Pripraviť sa! Pozor! ŠTART!

- Technické údaje - PODROBNOSTI O VAŠOM MOTOCYKLI

Motor
Vrtánie × zdvih (mm) 67 mm x 66,8 mm
Príprava zmesi Elektronické vstrekovanie paliva PGM-FI
Kompresný pomer 10,7 : 1
CO2 Emissions (g/km) 80 g/km
Zdvihový objem motora (ccm) 471 cm3
Typ motora Kvapalinou chladený štvortaktný radový dvojvalec
Max. výkon 35 kW pri 8 600 otáčkach (95/1/EC)
Max. krútiaci moment 43 Nm pri 6500 ot. za min.
Štartér Elektrický
Vrtánie sacieho hrdla 34
Kolesá
ABS System 2-kanálové s ABS
Predné brzdy 320-mm vlnitý kotúč, dvojpiestikový strmeň, ABS
Zadné brzdy 240-mm vlnitý kotúč, jednopiestikový strmeň, ABS
Predné zavesenie Predná teleskopická vidlica 41mm s nastavením predpätia
Zadné zavesenie Prolink s jedným tlmičom s 5 úrovňami nastavenia tuhosti, kyvné rameno zo štyroch oceľových profilov
Predné pneumatiky 120/70ZR-17M/C
Rozmer zadnej pneumatiky 160/60ZR-17M/C
Predné kolesá Viaclúčové z tlakovo liateho hliníka
Zadné kolesá Viaclúčové z tlakovo liateho hliníka
Rozmery a hmotnosti
Kapacita akumulátora (V – Ah) 12v 7.4Ah
Uhol sklonu 25.5°
Rozmery (D × Š × V) (mm) 2 080 mm x 750 mm x 1 145 mm
Typ rámu Oceľový rám
Objem palivovej nádrže (l) 17,1 l
Spotreba paliva 3,5 l/100 km (režim WMTC)
Svetlá výška (mm) 130 mm
Pohotovostná hmotnosť (kg) 192 kg
Výška sedadla (mm) 785 mm
Závlek (mm) 102 mm
Rázvor (mm) 1 410 mm
Prevodovka
Spojka Mokrá lamelová spojka
Koncový prevod Reťaz
Prevodovka 6-stupňová manuálna
Typ prevodovky 6-stupňová manuálna
Prístroje a elektronika
Svetlomety LED
Prístroje Digitálne prístroje
Zadné svetlo LED
Objavte motocykle z kategórie Super Sport